Stergatorul spate la VW Passat Variant B5.5 nu mai stropeste pe luneta.

     Iata ca a venit vremea rece si stergatorul spate la VW Passat Variant B5.5 desi functiona perfect, NU stropea lichid de parbriz pe luneta, cu toate ca se auzea motorasul de la pompa. Am desfacut haionul sa vad ce se intampla. Am scos furtunasul care intra in motoras si am apasat pe maneta de stergatoare sa vad daca vine apa. Venea!
Am luat o bucata de sarama (cca 15cm) si am introdus pe teava care intra in axul motorasului si pe partea cealalta pe unde iesea apa, se pare ca axul motorasului pe unde venea apa era infundat.





La demontarea fetei de haion am gasit un fir cu un buton/contact care atarna, initial NU stiam rolul acestuia si unde a fost montat.

 

 

Inainte cand dechideam usile din butonul de pe cheia briceag, se deschideau toate usiile inclusiv portbagajul...acum de cand am montat butonul/contact la locul lui, la deschiderea usilor din cheia briceag, se deschid toate mai putin usa de la prtbagaj. Acesta poate fi deschis acuma numai din butonul special din mijocul cheii briceag (acela care are semn haion deschis) sau din butonul din interiorul masinii de pe usa soferului...pe toata durata inchiderii haionului portbagajul ramane incuiat.



Acum parca imi pare rau ca l-am montat...probabil pe viitor il voi scoate ca nu-i vad utilitatea din moment ce masina se inchide automat la deplasarea de pe loc cand depasesc 15km/h.

Bine ca acum imi stropeste cu lichid de parbriz si pe luneta spate!!!




Mai multe poze explicative aici: https://picasaweb.google.com/109997369286923719524/StergatorulSpateLaVWPassatVariantNuMaiStropestePeLuneta6Noiembrie2015#


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV