Cum sa-ti alegi cauciucurile de iarna?


               Mare ATENTIE cand va alegeti anvelopele...in primul rand intrebati care e anul de fabricatie "DOT" (Department of Transportation) si si tara de provenienta, sa fie macar anul acual de achizitie...era sa mi-o fur si eu, gasisem pe un site aceeasi anvelope de iarna cu 23 Lei mai ieftine dar, erau din 2014!
Asa am platit in plus cu 23 Lei la Auto Soft dar, macar sunt din 2015 fabricate in saptamana 38 in Slovenia, plus montare gratuita, si 3 ani garantie.

In al doilea rand, mai trebuie avut in vedere 3 aspecte in alegerea anvelopelor, clasificarea lor:
1 clasificarea la consum de combustibil.
2 clasificarea la franare.
3 clasificarea zgomotului produs.
cu cat sunt mai aproape de "A" cu atat sunt mai bune.

     


De exeplu eu am optat anul acesta pentru (4 buc.) anvelopele de iarna 195/65/15 Dunlop Winter Response 2  care sunt clasificate astfel:
-1 la consum de combustibil "C", 
-2 la franare "B",
-3 dB 65 la zgomotul produs.
    
     


Toata distractia m-a costat 1.170 Lei cu echilibrat, valve schimbate, saci pentru anvelopele de vara.

MARE ATENTIE...daca tii la viata ta si a pasagerilor din masina nu-ti cumpara anvelope SH, sau daca totusi o faci, sa NU fie mai vechi de 6 ani!!! Cauciucul este imbatranit si NU mai este in parametrii normali si NU prezinta siguranta in trafic!!!


Bafta in cautarea si alegerea anvelopelor.

PS: Urmareste testele ADAC...asa iti va fi mai usor in alegerea anvelopelor: https://www.adac.de










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV