De ziua sotiei mele!!!

                            
                                  Astazi este o zi speciala in viata mea, a familiei mele. E ziua de nastere a sotiei mele, Luminita, o sotie si o mama extraordinara!
Au fost si momente cand problemele vietii ne-au incercat si am trecut impreuna peste ele, au fost momente fericite pe care le-am trait si de care ne-am bucurat impreuna, avem o minunatie de fetita impreuna….impreuna suntem o familie.



                             

Cuvintele "Te iubesc" sunt cel mai simplu lucru pe care ti l-as putea spune, dar vreau ca azi sa intelegi ca, atunci cand rostesc aceste cuvinte, ma gandesc la mii de lucruri. Tu mai invatat sa iubesc, sa fiu fericit si sa imi traiesc viata. Cred in dragostea noastra si simt ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti, pentru ca suntem o familie fericita si avem o dragoste unica.

Să spun că sunt un bărbat fericit, este prea puţin. Să caut cuvinte pentru a-ţi mulţumi pentru tot ce mi-ai dăruit, nu există încă un cuvânt, în limba oamenilor, care să exprime recunoştinţa pe care o port pentru tine.
Iti multumesc ca existi, iubita mea, la multi ani fericiti alaturi!!!

TE IUBESC!!!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV