Am un plic pe ecranul televizorului.




De cand am facut update la Humax HD (RCS_RDS) se intampla tot felul de chestii ciudate, pe langa faput ca nu mai pot organiza canalele dupa bunul plac sau a sterge cele care nu ma intereseaza.


A apărut plicul pe ecran...










Initial nu i-am dat importanță, crezând că va dispărea sau este de la canalul respectiv, am mutat pe alt post si ticalosul tot acolo, am inchis Humaxul si l-am redeschis...plicul ticalos tot acolo.
Te-n gura avioane am un mesaj si trebuie sa-l citesc...zic.
Am butonat  telecomanda și tot n-am reușit să-l fac să dispară. Nu știu voi, dar eu, în situații din astea, mă gândesc până la epuizare la ce ar putea fi și mă îngrozește gândul că mi-ar putea fi în pericol confortul: “cum să mă uit la televizor cu căcatul ăla de plic în colț?"
Am mai încercat să-l fac să dispară și nimic. Am ajuns la capătul răbdării, iar căldura nu mă ajuta deloc, transpirația curgând pe mine cu debit de Niagara, epuizându-mă și mai tare. Deja mă și vedeam dând cel mai penibil telefon din viața mea, la RCS-RDS: "Nu vă supărați, am primit un mail pe televizor, cum scap de el?"
Mai butonez, că, într-adevăr, e posibil să fi primit un mesaj pe televizor. A fost primul semn că s-ar putea să existe o explicație plauzibilă. Oare să am un televizor atât de deștept și să nu știu? Și am tot butonat, până mi-a ieșit pe nas, până mi-am dat seama că plicul apare doar când sunt pe digital, nu și pe analog. Am deschis televizorul din dormitor (al doilea din casa)  si nimic, nici un plic.  Am mai săpat un pic, până am găsit, într-un final epuizant de glorios, CĂSUȚA POȘTALĂ! Da, am primit un mail pe televizor! 
Setari -Sistem si Casuta Postala.




Asta mi se pare culmea comunicării! Pe de o parte, poate însemna sfârșitul intimității și să primești mailuri sau mesaje când ți-e lumea mai dragă, în timp ce stai tolănit pe canapea și te uiți la televizor.
Il deschid si vad mesajul:





Baga bani, baga bani...
Te'n gura avioane cu tehnologia asta....

PS: Sunt curios cum se descurca un batranel cu tehnologia lui peste prajit .... ca eu sunt mai nou în localitate si...?!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

OzonFix OMV