De Sf. Ioan



Sf. Ioan cade anul acesta Marti pe 7,  asa ca vecinul meu (NU am sa dau nume din respect) s-a hotarat sa o serbeze pe 4 ca e Sambata si...
Bun, ma prezint frumusel cum se cuvine si cu cadoul de riguare la vecinul meu, dupa cca 2h sotia lui ma ia in botul masinii  si-mi reprosaza ca de ce stau in bucatarie, in casa lor numai acolo se poate fuma si bautura merge cu tigari obligatoriu,  in fine,  ma deplasez si eu in sufragerie sa nu pic de cacat chiar daca eram treaz, nici macar pilit, unde se "dansa" jumatati de melodii, sunt deja de 2 ore aici si NU a cantat o melodite cap-coada. Fac cateva instantanee cu telefonul stand pe canapea si le urc pe FaceBook, atunci vine vecina (sare iara cu gura pe mine) si imi zice: "Asa am sa fac si eu la tine, de ziua ta!"
Ptiuuuu drace, imi zic in gand, e ziua LUI sau a EI...daca stau in bucatarie nu e bine, daca stau in sufragerie NU e bine...cine Dumnezeu sa mai inteleaga???
Ma ridic cica sa dansez...o manea buna (*ale dreaq ce urate sunt manelele pe trezie), NU pot dansa deloc fara sa am ceva la bord si atunci cand am NU ma mai opresc.
Aaaa si cireasa de pe tort, sarbatoritul se uita la televizor ca se difuza filmul Titanic....in timp ce noi incercam sa dansam pe jumatati de melodii.
Am stins televizorul din buton dar....cine credeti ca la aprins...sotia lui bineinteles...NU s-a prins. :D
Si EA avea "grija" de mine....:)))
Daca NU ma simteam bine, plecam acasa ramburs de urgenta...asa ca lasa-ma-n pana mea sa ma simt bine cum vreau eu si NU-mi mai strica seara!!!
Dupa cate stiu eu Sabatoritul trebuie sa fie gazda si sufletul petrecerii...NU eu sau oricare alt invitat!
Una peste alta m-am simtit bine alaturi de vecinii mei.
LA MULTI ANI IOAN...de ziua TA!!!
PS: Aaaa sa NU uiti sa faci si tu la mine tot asa...:)))
LE: In 4h am fumat 16 tigari...DA la bucatarie ca acolo e locul de fumat!

NU incercati sa fiti gazda penibila si cicalitoare....!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV