Prima tura pe 2014


Ieri Duminica 12 ianuarie pe o vreme superba si de invidiat de 15* am facut un Mihailesti “cu” coscadarii  pe traseul scurt, dreapta la Adunatii Copaceni, la dus am avut un vant de fata usor lateral in rafale de pana la 60km/h de ne darama de pe biciclete, in fine am ajuns cu chiu cu vai la Mihailesti unde  am servit de serveala asa cate ceva si indarat acasa si uite asa am “puscat” primii  65km in 2014.
Am oprit din gresala GPS-ul la dus, dar la intors i-am dat drumul de la Mihailesti : http://www.sports-tracker.com/#/workout/mariusciobanu/3uqu7hsnhr0pello

Am ars multe calorii...deci un inceput bun!


Aveti cateva instantanee mai jos.






 Iancu valentin



Dan Nita

Coscadarii



Echipati corespunzator


Baiatul






Acum parca sunt violat’n cur de la saua de bicicleta si putina febra la cervicala….deh NEpregatirea isi spune cuvantul!
Bine ca nu am ratat superbitatea asta de vreme pentru o pedala si nu am avut probleme de ordin tehnic, de maine se strica iara vremea si...pana la primavara mai e.

Sa ne revedem curand pe sosele si la cati mai multi km.












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV