Alergatura sa-ti inscrii copilul la scoala

                  In ultimele 2 saptamani au fost "Ziua portilor deschise" in Scolile Generale 1-4 pentru a-mi inscrie fata...am vizitat multe scoli din zona, am citit multe despre ele pe net, am asultat pareri pro si contra am vazut Diresctori de scoli pupincuristi si invatatori acri si cu masti.
De ce trebuie sa afiseze masca asta NU am inteles nici dupa atatia ani?
Peste tot, dar peste tot NU mai sunt locuri cica...insa daca te recomanzi sau te faci ca scapi portofelul imbuibat cu bani pe jos totul se rezolva.
Pana la urma am gasit scoala care-mi place mie si sotiei (sper sa NU ne dezamageasca), un Director (barbat) deschis si NEpupincurist, nu-l are pe "sarna ala", am vorbit cu el cca 30 de min. despre invatamatul asta din zilele noastre.
Clasa 0 un subiect taboo pt. mine si NU am fost de acord cu acest mod de educare al copilului meu (timpul imi va demostra daca am avut dreptate, sau daca am gresit), am dat teste de perspicacitate si "psihologice" cica (ne fiind NIMENI Psiholog in comisie...poate doar eu ca am terminat fac. asta ca am asitat impreuna cu sotia la test), am trecut cu punctaj maxim si cu actele la subrat astazi mi-am inscris fata la aceasta scoala.
Acum cu Dumnezeu inainte si sa vedem din toamna cum este.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV