Cum imi aleg salteaua?

          Am avut o saltea iefina de 400 lei si ma "sculam" mai mult obosit decat odihnit...intr-un final nu am mai rezistat din cauza durerilor de spate si am luat decizia sa o schimb.
Salteaua ar trebui sa fie unul dintre acele lucruri pe care sa nu ne zgarcim sa cheltuim bani, pe ea ne petrecem o treime din viata, ea influenteaza calitatea somnului si, implicit, a odihnei.
Am decis sa-mi schimb salteaua si sa NU ma zgarcesc la bani ca NU cumpar saltea in fiecare an.
Am testat si probat renumita Dormeo (avea seful meu toata vila dotata cu astfel de saltele si in lipsa lui mi-am facut de cap) si mie unul NU mi-a placut deloc, am citit multe pareri pe net si forumuri. Pana la urma m-am decis sa-mi cumpar salteaua Sultan Hagavik de la IKEA la pretul de 1.999 lei.

  


Descriere:
Saltea Ikea Sultan Hagavik 160 x200 latex si arcuri impachetate individual.
Dimensiuni produs
Lungime: 200 cm
Latime: 160 cm
Grosime: 25 cm
Caracteristici-cheie
-Latexul din captuseala are capacitate de eliberare a tensiunii musculare, ajutandu-te sa te relaxezi complet.
- Arcurile active impachetate individual asigura un suport ferm si elibereaza tensiunea din umeri si solduri.
- Materialele elastice de pe partea superioara a saltelei asigura un suport optim corpului tau.
- Structura cu arcuri permite aerului sa circule, oferindu-ti un somn placut.
Fermitate: ridicata.
159 arcuri/mp.
Nucleu din arcuri impachetate separat: otel
Material confort: 20% latex natural/ 80% latex sintetic, Spuma poliuretanica, 25 kg/mc., Vata poliesterica
Dos: 100% bumbac, 68% bumbac, 32% poliester

Am mai achizitionat si o protectie de saltea KUNGSMYNTA tot de la Ikea la pretul de 159 lei.

   

Descriere produs; dimensiuni
Umplutură: 50% lyocell, 50% poliester
Material exterior: 55% lyocell, 45% bumbac.

Dimensiuni produs
Lungime: 200 cm
Lăţime: 160 cm

Caracteristici-cheie
- Protejează salteaua împotriva petelor şi a murdăriei.
- Husa din lyocell/bumbac permite circulaţia aerului şi evaporarea umezelii pentru un somn confortabil.
- Bandă elastică în fiecare colţ pentru a împiedica deplasarea protecţiei pentru saltea în timpul nopţii.
- O alegere bună dacă eşti alergic la acarieni, deoarece protecţia este lavabilă la maşină la 60°C, temperatură care distruge acarienii.
Am acest produs de cca. 2 ani si sunt extrem de multumit si NU as schimba salteaua pe nimic in lume (cu asta sper ca am spus totul)!!!
Cum am zis si mai sus, salteaua este o investitie importanta la care nu trebuie sa facem compromisuri. In functie de calitatea somnului pe care il avem depinde dispozitia noastra de peste zi, concentrarea, si nu numai...
Decat sa arunci banii pe o saltea ieftina si prosta mai bine mai strangi ceva banuti si iti achizitionezi ceva bun si util.


Deci inainte sa decizi ce saltea sa-ti cumperi aloca un buget intre 1.200 - 1.700 lei citeste mult pe net, testeaza si i-a decizia pe care crezi ca e buna pentru tine si familia ta!


Comentarii

  1. Saltelele cu spuma memorie sunt recunoscute pentru confortul si pentru faptul ca elimina presiunea in timpul somnului asupra corpului tau;
    Saltelele pe baza de latex sunt in principiu cunoscute pentru rezistenta in timp, pentru faptul ca sunt confectionate din materiale naturale, ca sunt sanatoase dar totodata parerile cumparatorilor recunosc faptul ca nu prea sunt exceleaza din punct de vedere al confortului pe care il ofera. http://timez.ro/pareri-saltele-cu-spuma-memory-sau-saltele-cu-latex/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate peste 90% fac aceeasi gresala ca mine, cumpara o saltea ieftina si proasta si se intreaba de ce sunt obositi.
      Salteaua este o investitie pe termen lung si NU trebuie sa te zgarcesti deloc pentru sanatatea si confortul tau.
      Tare mi-ar placea ca romanul sa priceapa ca trebuie sa doarma bine ca sa aibe si o viata buna.

      Ștergere
  2. Corect. Mai ales ca in pat ne petrecem o treime din viata si ne da energie pentru restul de doua treimi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pretul este cel mai bun criteriu, eu am o saltea de la

    http://www.giuliaconfort.ro = scumpa si merita toti banii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU todeauna pretul face criteriul de alegerea unei saltele...Dormeo sunt destul de scumpe, dar din punctul meu de vedere nu-si merita banii!!!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV