8 Martie - MAMA

E ZIUA TA MAMĂ - Astăzi nu sunt langă tine,să te ating si să-ţi zâmbesc
Dar te am mereu în suflet...La mulţi ani...şi TE IUBESC.

E o zi de primavară,şi afară,dar si-n mine
Mamă astăzi gândul zboară,de departe,către tine
Numai sunt acasă acum ,ca-n alţi ani,dar vreau sa ştii
Ziua ta meriţi să fie,mamă-n fiecare zi.
Acum nu sunt lângă tine ca-ţi doreai s-ajung " departe"
Chiar dacă vorbim prea rar,te rog să nu-ţi fie teamă

VEI FI-NTOTDEAUNA PRIMA......,ŞTII CA NU AM ALTĂ MAMĂ.

Am plecat de lângă tine,nu mai suntem impreună,
Dar ţi-aud si-acuma vocea cum îmi spune "noapte bună "
Cu-al meu prim cuvânt rostit,MAMĂ,te-am strigat pe tine
Tu m-ai învatat să cred,să respect si să iubesc,
Nuştiu de-mi ajunge-o viaţă pentru tot să-ţi multumesc.

Mamă ştiu c-aceste rânduri,cu ochi umezi le citeşti
Pentru că ţi-e dor de mine;....să ştii că şi tu-mi lipseşti
Astăzi nu sunt lângă tine,să te-ating şi să-ţi zâmbesc
Dar te am mereu în suflet......La mulţi ani....şi te iubesc.
                                                                ( by FLICK )

Te iubesc MAMA!













                         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV