Haralau pe FaceBook



        Un asa zis “prieten” (n’am sa-i dau numele insa doar…) Batman asa se autointituleaza  publicului larg publica astazi pe Wallu-ul lui de pe FaceBook textul acesta, citez:
“Ca sa stiti ce sarbatoriti: povestea zilei de 8 martie.
Ziua de 8 martie, motiv de bucurie pentru doamne si domnisoare. Se daruiesc flori, se fac cadouri, se venereaza femeia. Putini stiu ca ziua internationala a femeii marcheaza, de fapt, o comemorare. In urma cu 100 de ani, intr-un incendiu dintr-o fabrica din New York, si-au pierdut viata numeroase muncitoare. Angajatele fabricii americane de textile au declansat un protest fata de conditiile de munca, iar initiativa lor a fost punctul de plecare pentru fixarea datei de 8 martie ca fiind "Ziua Internationala a Femeii".


Eu ii spun  ca NU cred asa ceva si ii dau link din Wikipedia …http://ro.wikipedia.org/wiki/Ziua_Interna%C8%9Bional%C4%83_a_Femeii


El imi raspunde (citez din amintire ca a ters penibilitatea) “Ca nu suntem la securitate si daca cred bine, daca nu iara bine…si  ca pot da “delete” la pagina  lui de FB  (lui ii place comunismul si il pange pe Ceausescu si acuma, ce-l putin asa zic unii…)

Eu ii raspund inca politicos ca vreau argumente la citatul …: “Putini stiu ca ziua internationala a femeii marcheaza, de fapt, o comemorare. In urma cu 100 de ani, intr-un incendiu dintr-o fabrica din New York, si-au pierdut viata numeroase muncitoare.” … ca vreau sa ma informez si eu cum si de ce au crapat acele femei  si ca e frumos si bine sa publice macar sursa de unde a copiat acel citat.
Inteleg ca e Luni (inceput de saptamana) si ca e frustrat si NU vreau sa imi inchipuiesc cu e de frustrat Vinerea…Si inca cer dovezi si argumente cand publici sau afirmi ceva. Si ca si el are "botonul" respectiv de "delete" si poate apela la el oricand daca nu-i convine ceva.

El ini raspunde sec…ca a luat stirea de pe hotnews…




EU:  II atrag atentia ca NU toate ziarele sau publicarile online spun stiri sau informatii adevarate ….ca vreau argumente OFICIALE ….nu povesti de 2 lei si un leu.
Asa e cand NU ai argumente faci pe desteptul ...acuzi "securitate" cand e omul curios, sari de cur in sus cand iti cere omul sa demostrezi vorblele aruncate pe Wall si mai si jicnesti / amenti cu "delete"....
"Prietene" da-mi voie sa ma retrag din lista ta (asa cum mi-ai sugerat) si sa te las in penibilitatea in care traiesti cand n'ai argumente (ca m-am saturat de venetici  plebei).
In comunismul tau....NU toti suntem pupincuristi, NU toti punem botul la cacaturi si tampenii NEargumentate si avem dreptul la opinii diferite dar macar ARGUMENTATE!!!

PS: In viata e bine sa-ti asumi vorbele pe care le scoti pe gura sau le tastezi ca un imbuibat....
Si ca tot iti place sa-l pupi in cur pe "uscat" (aca unul moldovean care se crede buricul acvaristicii) si ii place sa-si aminteasa ...baga-i la cap semnatura...ca e a dreacului de buna.
Imi permit luxul sa-l citez: "Situatia in care te afli.... este consecinta faptelor si actiunilor tale! "
O zi faina si o saptamana fara penibiltatate iti doresc “prietene”  dăștept! (daaa cu "ă" cum ii place cuiva...)


In urma dicutiei si a butonului “delete” din lista de FB macar a invatat ceva ….sa citeze sursa si si-a modificat Wall-ul REcitez:

“Ca sa stiti ce sarbatoriti: povestea zilei de 8 martie (preluare dintr-un articol de pe hotnews)
Ziua de 8 martie, motiv de bucurie pentru doamne si domnisoare. Se daruiesc flori, se fac cadouri, se venereaza femeia. Putini stiu ca ziua internationala a femeii marcheaza, de fapt, o comemorare. In urma cu 100 de ani, intr-un incendiu dintr-o fabrica din New York, si-au pierdut viata numeroase muncitoare. Angajatele fabricii americane de textile au declansat un protest fata de conditiile de munca, iar initiativa lor a fost punctul de plecare pentru fixarea datei de 8 martie ca fiind "Ziua Internationala a Femeii".

Si uite asa am mai scapat de un imbuibat asazis "prieten" din lista mea  dar macar a invatat ceva…sa NU mai manace rahat cu perje .
Dar cine pula mea sunt eu sa-l invat pe el toate astea la varsta lui....daca a bagat la capau bine, daca NU iara bine.

“Prietene” de banii pe care zici ca ai sa mi dai….cumpara-ti tata “nește" bun simt si respect….daca NU mai gasesti asa ceva….macar niste ciocolata si bomboane la copii tai (sa-ti traiasca).
NU imi pare rau ca te-am ajutat de nenumarate ori...insa caracterul tau infect isi spune cuvantul. ;)
Eu o sa raman acelasi OM...si tu aceeasi jigodie toata viata ...asta face diferenta intre noi 2.
Te pupa Jeran…imbuibatule dăștept!

Precizez ca e pentru prima oara cand NU-mi pare rau ca am scapat de astfel de jigodii....mie imi place omul, om si porcul, porc...NU omul-porc!

        



Fii profesionist,ce dracu'??



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV