Vorbeam cu un amic despre televizoarele Sony.

             Acum 2 ani m-am dus la Media Galaxy in prospectia unor televizoare mai mari, ma mutasem intr-un apartament mai mare cu living si se impunea un Tv mai mare si cum am Sony toata casa (unul de 108cm si altul de 84cm), am zis sa merg tot pe Sony ca am fost destul de multumit de ele. 

Acolo m-am intalnit cu un amic Bil, care venise sa achizitioneze unul fix de 140cm ce vroiam si eu si ce citisem pe internet despre ele. 

Inainte de orice achizitie imi place sa citesc toate parerile pro si contra despre produsul pe care intentionez sa-l achizitionez…e o regula asta la mine. 

Dupa pandemie, multe electocasnice se gaseau cam greu din cauza lipsei de procesoare si a personalului din fabrici.  

Am gasit ceva acolo la Media Galaxy, da NU ce vroiam noi, acel produs NU era pe stoc decat in depozit, NU si la magazin.  Am scos deviceul si am vazut ca e pe stoc la Flanco. Am decis sa mergem impreuna cu masina mea. La Flano era in magazin expus, l-am butonat si informat, dupa care Bil la si achizitionat, era perioada sarbatorilor de iarna si si-a facut un cadou frumos. 

Eu a mai trebuit sa ma informez si sa imi convig sotia ca e chiar necesara aceasta investitie…abia ne mutasem si erau multe de cumparat.  Dupa cateva luni, mi-am luat si eu acel multdorit televizor de la Sony Bavaria KD-55XH8096, pe 17 februarie (un fel cadoo de ziua mea). 

La 2 zile piticul (de aprope 2 ani la vremea respectiva) a plimbat o masinuta pe ecranul televizorului, ma luat inima instant.  🙈

Am cautat ceva “protectie de ecran” si am gasit pe internet ceva din plexiglas…destul de scumpa, dar in comparatie cu televizorul si cu linistea casei meria toti banii.  

  

Acum ma suna Bil si ma intreaba daca ecranul televizorului meu are niste pete pe ecran pe fundal alb.  I-am spus ca NU stiu sigur si o sa ii fac un test de pixeli sa vad daca am si eu acele pete si revin. Mi-a spus sa verific si GARANTIA televizorului ca al lui iesise din garantie. 

Am facut testul de pixeli si…stupoare, avea si al meu pete si ereu perfect vizibile pe fundalul alb/gri. 

Am cautat factura de achizitie si am constatat ca fix azi (17 feburarie 2023) era ultima zi de GRARANTIE! 🙈

Am suntat urgent la Service Sony unde am relatat toate aceste aspecte NEplacute si au spus ca vor trimite pe cineva sa-l ridice sa-l duca in service si sa fac sesizare si in scris…facut!





Fiind vineri si weekend mi-am vazut de treaba, luni dimineata la ora 8 ma suna un tip si ma intreaba daca ma gaseste la locatie sa imi ridice televizorul pentru a fi dus in service. A venit, i-am aratat si lui si mi-a spus ca NU e asa grav si e doar praf intre lamelele ecranului si trebuie curatat, mi-a lasat un PV si a plecat. A 2-a zi am fost sunat de la service Sony si chiar asta mi-au spus, ca televizorul meu are praf intre lamelele ecranului si ma costa 250Lei, atunci le-am reamintit ca televizorul meu este in ultima zi de GARANTIE si factura o gasesc atat atasata de tv cat si pe mail.  Au spus ca verifica si revin. In acea zi NU a mai revenit nimeni, in schimb a revenit a 2-a zi tot dimineata la 8 baiatul sa ma intrebe daca gaseste pe cineva la locatie sa-mi aduca televizorul ca a fost reparat pe GARANTIE!

La orele 14 era cu el la usa. 

Dupa instalare, probare, semnare PV si cinstit…l-am intrebat care e rata de defectiune intre televizoarele Sony, Samsung si LG (ca toate aceste marci colaborau cu acest service)…omul mi-a spus ca din 20 de televizoare 2 sunt de la Sony…asta ma facut sa stau mai linistit si mi-a confirmat inca odata ca am ales bine marca acesta de televizoare! 





Am avut noroc sa sa zic asa, am avut datorita amicului meu Bil care mi-a adus la cunostinta acest aspect si caruia acum ii raman dator de un gratar si un șprit!

Multumesc frumos Bil. 🙏

Multumesc Sony!☝️


PS: Inainte de a iesi televizorul din GARANTIE fa-i un test de pixeli, gasesti pe YouTube, e GRATUIT! 🤫


https://youtu.be/diSoXAS-Cjk


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV