Mi Temperature & Humidity Monitor 2

Xiaomi Mi Temperature & Humidity Monitor 2


         Mic si ergonomic, oferã un control detaliat pe aplicatia Xiaomi Home, un plastic din ABS calitativ, o baterie care tine destul de mult. 

Pentru inceput am cumparat 2 senzori pentru monitorizarea temeraturii si umiditatii, pe care i-am lipit pe pereti, 1 in living si 1 in dormitor.  

 Doar iti arata ce umiditate si temeratura ai in casa, nimic altceva....da in functie de asta aerisesti, dai drumul la centala sau la AC.

Pe un ecran de 1,5 inch NU prea se uita nimeni, mai mult te uiti pe aplicatia din smartphone unde gasesti si mai multe detalii. 

Imi plac si in curand voi cumpara pentru toate camerele.



#mitemperaturehumiditymonitor














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV