Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro

                         




                            Am fost la un vecin sa-l ajut cu ceva si am vazut ca avea un robot de curatenie, l-am intrebat daca este multumit de el avand in vedere ca si el are ca si mine un pictic mic care se joaca numai pe jos cu masinute si de mult timp ma bate si pe mine gandul sa imi i-au unul, mi-a spus ca este.

Dupa lungi cautari si informari m-am oprit la noul model Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro.


Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro, Wi-Fi, aspirare & spalare simultana, 35.6W, Navigatie Laser LDS, 3000Pa, 5200mAh, Black


ATENTIE…acest device e creat sa intretine curatenia, atat!

Lumea are pretentii gresite ca ei sa NU mai faca nimic in veci, plus ca are locuri unde NU face servicii sau trebuie sa-l restrictionezi sa faca! 

Dupa instalarea aplicatiei Xiaomi Home pe iPhone am vazut ca exista Firmware update, i-am dat sa-l faca. 


Acum sa revenim la recenzie, dupa ce isi face el singur harta, o face gresit, amesteca camerele, ai zone unde NU vrei sa curete smd.

Pentru ca in manual NU se specifica nimic, am vizionat multe tutoriale video pe YT, dupa 2 zile abia am putut delimita camerele corect si restrictiona zonele unde NU vreau sa fie curatate (Area editor si Virual wall/Restricted area) …procedura este destul de greoaie si complicata (NU stiu cum s-ar descurca o femeie)…mi-ar fi placut ca sa pot pune mai mult de 10 restrictii (pereti falsi), dar din pacate e limitat doar la 10, atat!

In rest ma declar foarte multumit de el, folosesc aspiratul la maxim si mopul la fel (treptele 3)...inainte de al pune in functiune ii ud mopul, il storc si abia pe urma il montez.

In gerneral eu il pun la treaba cand plec cu copilul afara sau ocazional noaptea pe modul Silent & Low.

Dupa curatarea casei, scot rezervorul de apa, o vars, spal mopul cu ceva detergent, il pun la uscat, golesc recipientul de praf, curat filtru HEPA si ambele perii cu periuta dedicata, le montez la loc si il sterg cu o laveta umeda sa fie pregatit pt urmatoarea curatenie, in 2 ninute am terminat.

Cumparat la pretul de 1.450 Lei.

Concluzia e ca merita toti banii, NU veti regreta nimic!

 













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV