Cum imi aleg salteaua 2?

                       




            Salteaua ar trebui sa fie unul dintre acele lucruri pe care sa nu ne zgarcim sa cheltuim bani, pe ea ne petrecem o treime din viata, ea influenteaza calitatea somnului si, implicit, a odihnei.


Am avut salteaua Sultan Hagavik de la IKEA la pretul de 1.999 lei cumparata perin 2014 de care am fost extrem de multumit. 

Dimensiuni produs

Lungime: 200 cm

Latime: 160 cm

Grosime: 25 cm

Arcuri impachetate individual si se putea intoarce pe ambele fete. 

Mai multe aici: http://mariuscbn1973.blogspot.com/2014/03/cum-imi-aleg-salteaua.html


Intre timp m-am mutat de vro 2 ori si cineva a decis sa o indoiasca in timpul manipularii…sa strambat pe lateral si au iesit vro 2 arcuri.  






Am decis ca e cazul sa-mi schimb salteaua si sa NU ma zgarcesc la bani ca NU cumpar saltea in fiecare an si pentru ca acum avem inca o camera in plus se mai impunea inca una.  


Am prospectat piata vro 8 luni si NU ma coafat nimic. 

Intr-o plimbare pa Ikea, mi-a sarit in ochi o reducere consistenta si am zis gata, acum e momentul meu de achizitia unei saltele pt dormitorul nostru.  

O saltea VÅGSTRANDA redusa de la 2.300 la 1.800Lei.  


O saltea fermă cu înălțimea 28 cm, un strat dublu inovator și doua randuri arcuri suprapuse împachetate. Te bucuri de confort superior și susținere perfectă în 7 zonele de confort care se adaptează corpului tău. Un strat gros de spumă adaugă un plus de confort.

Număr articol

304.507.51


Detalii privind produsul

Nucleul inovator în formă de S al saltelei are două straturi de arcuri împachetate pentru a asigura confort exact unde este necesar și suport pentru spate.

Arcurile împachetate individual izolează mișcările ca să nu îți deranjezi partenerul când dormi.

Punctele de presiune precum umerii și șoldurile sunt susținute de 7 zone de confort - arcurile puțin mai moi din jurul părților mai grele ale corpului îl mențin corect aliniat.

Un strat superior suplimentar de spumă gros și matlasat contribuie la senzația de relaxare.

Arcurile împachetate sunt concepute pentru a permite aerului să circule şi reglează temperatura corpului.

Materialul matlasat din partea superioară adaugă un aspect artizanal, este moale la atingere și se adapează formei corpului când dormi.

Designer

Paulin Machado


Dimensiuni produs

Lungime: 200 cm

Latime: 160 cm

Grosime: 28 cm

Arcuri duble impachetate individual si are de cat o fata. 

Cu 7 zone de confort.  












Acum ca tot eram pus pe achizitionat saltele am zis sa cumpar alta si pt camera fetei. 


Am optat pt salteaua VALEVÅG la pretul de 1.200Lei.


O saltea fermă cu înălțimea de 24 cm, cu arcuri împachetate individual. Distribuirea uniformă a greutății corpului prin 5 zonele de confort asigură susținere pentru șolduri și umeri. Un strat gros de spumă adaugă un plus de confort.

Număr articol

004.506.58


Detalii privind produsul

Arcurile împachetate care se mișcă independent și zonele de confort din saltea asigură suport ferm sau moale exact acolo unde este nevoie.

5 zone de confort; conferă suport și elimină tensiunea musculară din umeri şi şolduri.

Arcurile împachetate individual izolează mișcările ca să nu îți deranjezi partenerul când dormi.

Stratul gros de spumă de deasupra îți oferă susținere și confort.

Arcurile împachetate sunt concepute pentru a permite aerului să circule şi reglează temperatura corpului.

Materialul elastic matlasat este moale la atingere și se adaptează la mișcările corpului în timpul somnului.

Designer

Paulin Machado


Dimensiuni produs

Lungime: 200 cm

Latime: 140 cm

Grosime: 24 cm

Arcuri impachetate individual si are de cat o fata. 

Cu 5 zone de confort.  












Cum am zis si mai sus, salteaua este o investitie importanta la care nu trebuie sa facem compromisuri. In functie de calitatea somnului pe care il avem depinde dispozitia noastra de peste zi, concentrarea, si nu numai.

Decat sa arunci banii pe o saltea ieftina si prosta mai bine mai strangi ceva banuti si iti achizitionezi ceva bun si util pentru confortul tau.








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV