LA MULTI ANI 2014!!!


MULTUMESC 2013
- Multumesc părinților mei pentru felul in care m-au educat si au știut sa-mi fie alături atât in momentele frumoase,  cât si in momentele crunte.
-Multumesc femeilor care m-au suportat așa cum sunt.  Si sunt greu de suportat...
-Multumesc prietenilor care-mi suporta lungile perioade de absenta si retragere.
- Multumesc fratelui meu pentru ca e, cu adevărat, mândria familiei noastre.
- Multumesc celor care îmi zambesc pe strada.
-Multumesc mie. Eu, cel de zi cu zi, cu bune si rele. Cu timiditatile mele, cu ciudatenia mea insuportabila dar, întotdeauna, pasionat pana la dementa. Asta iubesc la mine. Restul e tăcere si can-can.


Vreau să-i mulțumesc lui 2013 pentru că pleacă. Nu îl voi uita niciodată. A fost un an care mi-a schimbat radical viața, dar nu aș ști să spun dacă mai mult în rău sau mai mult în bine. Nu încă. A fost cel mai greu an din viața mea, dar și cel mai revelator. Un an în care am plâns dar, am și învățat să si zâmbesc mult și să mă bucur de fiecare clipă, ca și cum ar fi ultima. În care am înțeles că singurul care contează e prezentul și că e greșit să trăiești în viitor sau in trecut. Și am învățat să nu mai dau doi bani pe ele, pe viitorul ăla, care rareori se potrivește cu proiecțiile noastre sau pe trecutul tumultuos. Un an în care mi-am făcut cadoul de a îmi accepta limitele și am renunțat să mai trag de mine în direcții care îmi făceau rău. Un an în care am înțeles că  nu “trebuie” să fac nimic din ce nu vreau sau nu am putere ori chef să fac. Un an în care mi-am reformulat (și mi-am relaxat, dacă vreți) noțiuni fundamentale, ca “viața” sau “prietenia”. Un an în care am înțeles că singurele lucruri care contează sunt alea care nu se pot cumpăra. Acum chiar am înțeles, pe bune și de-adevăratelea. Și am mai înțeles și că lucrurile pentru care merită să te enervezi sunt, iarăși, foarte puține. Nu în ultimul rând, un an în care am început să învăț să nu-mi mai fie frică. Dar doar am început, mai e mult de învățat.
Un an in care mi-am revazut majoritatea prietenilor adunati la un loc.
-Multumesc Familiei mele … va iubesc de mor!!!

-Multumesc Domnului pentru indurarea oferita pacatosului din mine.
La revedere 2013 și mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot ce am acum, în momentul ăsta.

Te aștept, 2014! Doar tu și următorii mulți ani o să-mi arătați dacă 2013 a fost groaznic sau bun.







Iata si Craciunul trece,
Nu-i zapada si e rece.
Doar in inimi este cald
Si in verdele din brad.
Si-a trecut o sarbatoare.
Ce-a lasat in urma oare?
Sper ca numai lucruri bune,
Sa fii fericita, lume!
Asteptam sa vin-acum
Anul Nou, este pe drum.
Spor s-aveti la pregatire
Si distractie din plin,
Cu fete fara venin!
Asa eu v-am urat
Sa aveti de tote'n prag!
La multi ani 2014!!!



  



Buchet de artifici eu va trimit in dar.
Sampanie rece si clinchet de pahar.
Petrecere frumoasa si La Multi Ani!!!
Sa aveti parte de multa iubire si un ocean de fericire.
Toate visele sa vi se implineasca si mult noroc ingerii sa va daruiasca!!!





La multi ani la toti care vizitati acest blog si nu numai, famililor voastre, multa sanatate si noul an 2014 sa va aduca numai bucurii, inplinirea tuturor dorintelor si proiectelor, banii multi si... All the best Happy New Year 2014!!!






PS: Sa ne auzim/vedem cu bine si la anul ce vine, la multi ani si numai bine!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV