E ziua fetitei mele!


Astazi 10 Decembrie este ziua fetitei noastre Alina-Alexandra, implinim 6 anisori, 6 ani de bucurie si de fericire'n casa.

                   

Ziua de nastere a fiecarui copil reprezinta pentru fiecare membru al familiei un prilej de bucurie si de momente speciale petrecute impreuna cu cei dragi.
 Au trecut 6 ani, din ACEA ZI. Sase ani, în care m-ai învăţat cum să fiu tata, sase ani în care am crescut odată cu tine, în care am adormit şi m-am trezit rugându-mă lui Dumnezeu pentru tine, mulţumindu-i pentru minunea care eşti in fiecare zi, sase ani în care mi-ai dat puterea de a mă ridica, de a merge înainte, de a-mi înfrunta temerile, de a zâmbi, de a visa, de a spera. Mi-ai schimbat viaţa şi nu aş mai putea trăi altfel. Când îmi spui “tati, te iubesc  mult,  pana la cer la Doamne-Doamne”, nimic altceva nu mai contează.

   La multi ani iubirea noastra, fericire, sanatate si succes in viata iti dorim!
Ii multumim lui Dumnezeu pentu snanatate si bucuria pe care ne-a dat-o de a avea asa fata superba si destepta si eu ii multumesc  frumos nevestei ca mi-a facut un copil frumos si sanatos.
La multi ani fericiti Anana!!!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV