Din ciclul Barbat la cratita...Piure a'la Nicolai!

     Am facut piureul a la Nicolai...(o bunatate)

De ce avem nevoie?

Cartofi
Smantana
Unt 85% grasime
Sare
Fierb cartofii deja curatati cu un praf de sare si apoi ii trec printr-o sita.
E important sa ii treceti prin acesta sita si nu sa ii amestecaţi cu mixerul, pentru ca astfel nu ramane niciun bulgare, iar textura devine cremoasa. Dupa ce i-am pasat prin sita, adaug smantana si unt. Cat de mult din fiecare! Cu cat pun mai mult, cu atat piureul este mai gustos, iar consistenţa mai cremoasa.
Secretul la un piure bun este untul. Cu cat untul este mai bun şi mai gras, cu atat piureul este mai bun.
UN PONT: Gasiti unt de casa la magazinele de lactate SIBIU!!!                                    
                                                        



La garnitura de mai sus am facut o tocanita de ciuperci!
Am luat pentru prima oara ciuperci Pleurotus...
Am taiat ceapa julien, am calit-o in ulei de masline, sare, piper, curry, am taiat ciupercile...totul puse intr-o oala mai mare la foc mic, am mai adaugat putin bulion si marar...




                                         
                                             
                                                        Ceapa taiata julien calita'n ulei de masline.
                                                       
                                                              Am adaugat ciupercile

                                                                 Asa arata in farfurie

                                                                                                                                     Pofta MARE!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV