Din ciclul Barbat la Cratita astazi avem ... Cocktail cu creveti




"Eu de obicei nu aleg crevetii prefierti, ci ii prefer pe cei cruzi, dar am o reteta numa` buna. Trebuie sa aveti grija sa ii curatati bine de impuritati. Veti vedea si in poze. E un preparat savuros si gustos si se face imediat.



Ce ne trebuie pentru doua persoane:
200 g creveti
Jumatate de rosie. Folosim doar pulpa
Jumatate de lamaie. Folosim doar sucul.
O lingura serioasa de maioneza facuta in casa
Jumatate de lingura de ketchup. Sosul meu e putin americanesc
Putin sos Tabasco (preferatul meu). Aveti grija ca este picant
Putin chivas
Sare
Piper





Cum am preparat eu:
Am curatat frumos crevetii. Am pus rosia in apa fiarta ca sa pot sa o curat de coaja bine si sa folosesc doar pulpa si am taiat-o cubulete mici, Apoi, am amestecat maioneza cu ketchup, sos Tabasco, lamaie, sare, piper . Am pus acest sos peste creveti si am adaugat rosia si gata. Ca decor am folosit chivas si un cap de crevete. Am servit cu paine prajita.
Daca aveti si un avocado puteti sa il taiati marunt, marunt si sa il adaugati. Sau sa il folositi ca décor. Te tavalesti pe jos!"... by Nicolai.



Pofta MARE!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV