Tura Snagov

Azi 24-05-2010 la orele 12:30 ne-am strans la Arcul de Triumf pentru o tura la Snagov, s-au strans v-ro 18 Ciclisti Amatori. La dus s-a mers frumos pana la intersectia DN1 cu Snagov unde a inceput calvarul, drumul era varza rascait de asfalt pana la Coplex Astoria 12 km unde am mers cat de cat grupati, am servit de serveala asa cate ceva si la intoarcere s-a schimbat traseul pe Moara Vlasiei - Dimieni -Tunari - Pipera - Zoo Baneasa - Bucuresti unde pe traseu unii s-au crezut zmei si au inceput sa alerge nejustificat fata de toti ceilati, asta in ultimul timp tinde sa devina o normalitate la nenormalitate.
De exemplu la intoarcere Cristi a avut pana, nimic de zis ca eram cu el eu cu Viorel si inca 2-3 ciclisti, altul Mihai a avut probleme de "jenuchi" si Hasky crampe musculare, ce-i care au evadat (plutonul majoritar) au facut la stainga in spre Dimieni si l-au sunat pe Viorel sa-i comunice dar noi i-am sunat inapoi de 2-3 ori si n-au mai raspuns, macar sa ne astepte la Centura sau Pipera undeva, ceva, cumva dar... nimik.
Au fugit toti ca potarnichile acasa fara se le pese de altii si le-am reprosat asta si spus puctul meu de vedere si pe forum www.ciclismamatori.ro ca prea repede se uita scopul intanirilor amatorilor de ciclism si candva aveam si noi cateva devize "noi Nu ne lasam oamenii in urma" ; "plecam toti ne intoarcem toti" ; si nu mai zic de "comunitate" ca asta nu mai este comunitate, e destrabalare si fiecare pe cont propiu se pierd aceste spirite si nu este bine deloc zic io si cu speranta ca nu mai facem asa ceva si ne respectam devizele astea macar, ca asa cu siguranta ne mai castigam noi adepti in acest sport!
In rest a fost o tura superba ca noi (asa imi place mie sa zic)
Va las sa va delectati cu cateva poze!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV