Reeditare tura de Russe Bulgaria

Sanbata acesta 15-05-2010 am reeditat tura de Russe in Bulgaria, cu o sera inainte (vineri) eram extrem de obosit si ma lua cu frisoane ba reci, ba calde si ma kkm pe mine de fapt ma pisam pe cur am luat un pumn de pastile si m-am bagat in pat cu speranta ca a doua zi ma voi simti mai bine si ca fac fata pe traseu. Dar cum planul de acasa nu se potriveste cu ala de la targ Sambata dimineata ma simteam unpic mai bine dar burta tot nu-mi trecuse, am riscat sa plec in starea aceia.



Am ajuns cu bine la Russe dar ma lua burta din ce in ce mai tare si la intoarcere un coleg Foxxbiker ma luat in masina restul plutonului au venit calare pe bicle si cam 70% din traseu de intoarcere l-au facut pe ploaie.
Imi pare rau ca nu am putut tine pasul cu iei si i-am lasat singuri , am un sentiment de vinovatie si nu stiu de ce. Cand am ajuns in casa am luat tel. si am inceput sa-i apelez pe rand in speranta ca ii pot ajuta cumva (daca cineva o fi clacat pe ploaia aia) vroiam sa ma fac util macar sa ma duc cu masina dupa ei.
Dar au ajuns cu bine toti colegi mei de pedala si ii respect pt vointa si ambitia de care au dat dovada pe o vreme ca aia!
Jos palaria si respecte maxime!

Acasa ma asteptat fata care m-a facut sa uit de durei!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV