Banda etansare ferestre si glafuri pentru sina!

        



         Am termopane Gealan montate in 2008 intr-un cartier rezidential, dar la acea vreme termopanele NU se izolau intre toc si glafuri.  

Desi am schimbat garniturile, iarna se simtea putin vaj pe la glafuri. 

Pe interior am siliconat glafurile de vro 3 ani. 

Pe exterior aveau doar acele glafuri de tabla cu sine laterale care erau montate sub ferestra. Glafurile pentru sina din PVC nu se gasesc, am cumparat glaf universal cu grosime de 0,9cm ca sa intre pe acele sine laterale si sub ferestra. 

Am mai luat si banda etansare si antivapori ferestre Soudal lata de 7cm si un tub de silicon polimeric Compakt Etansant. 

Am curatat bine sub ferestre si sinele laterale, am taiat glafurile, am lipit banda de etansare pe marginea termopanului sub gaurile de ventilatie, am stropit cu apa pe sub banda ca sa o pot ondula banda lipicioasa pe sub ferestra si pe glaful de tabla, are un lipici incredibil de lipicios si NU puteam face fara apa. Dupa ce am potrivit bine banda sub ferestra, am uscat cu o suflanta cu aer cald ca sa se usuce apa si sa faca priza lipiciul benzii. Am siliconat sinele putin, am bagat glaful si am siliconat totul pe tocul ferestrei, glaf si sinele laterale.  

Acum de maine se raceste afara si voi vedea ce treaba am facut, dar sunt convins ca e mult mai bine! 

  



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV