Televizor LED Smart SONY BRAVIA 55X75WL, Ultra HD 4K, HDR, 139cm.

              Aveam in casa inca 3 televizore Sony  (Living 139cm; Dormitor 126cm si camera fetei 84cm), in camera fetei, se impunea o diagonala mai mare ca era prea mic cel de 84cm.
Intentionam sa cumpar tot un 126cm, dar am vazut ca pt o diferenta mica de pret pot sa trec la 139cm.
Am zapat prin piata online si m-am oprit la SONY BRAVIA 55X75WL. 






NU doream un Tv. mai destept, mai profesional…doream un Sony mai mare in bugetul pe care vroiam sa-l aloc, atat.
Carcasa si picioarele sunt dintr-un plastic ordinar, vine cu 2 telecomenzi infecte una de Tv si alta Smart (luni voi cauta Sony Romania o telecomanda care sa le aibe pe amandoua intruna).
In rest se vede destul de bine dupa ce i-am calibrat culorile si se aude destul de acceptabil pt un dormitor. 

 

Pe acesta l-am pus in dormitorul mare ca are diagonala de 139 si mai mare, iar pe cel de 126 din dormitor, l-am pus in camera fetei…asa toata lumea e multumita! 





De banii astia atat am primit si eu ma declar multumit ca am inlocuit un televizor mic de 10 ani care inca functioneaza perfect cu altul mai mare!




 







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV