Cinema in acasa ta (update) Soundbar 5.1 SONY HT-S20R

                        Va spuneam ca am facut update la televizor, e a venit vremea sa facem si update la sistemul audio.

Am avut Soundbar Sony HT-RT3, 5.1, 600W de care m-am bucurat cca. 2 ani si astazi am facut un upgrade la noul model de Soundbar HT-S20R, 5.1, 400W, se aude mult mai bine si nici NU se comara cu vechiul model care avea racirea pe ventilatie (cooler). Noul model HT-S20R se aude mult mai tare si bestial de bine, bara este putin mai mica si putin mai lata,  desingul boxelor este mult mai profesional rotunjit la colturi. Nota 10+ pentru design, imi place controlul touch de pe subwoofer ca NU ai nici un buton fizic NU are distorsiuni la maxim si este perfect pentru o camera de 26mp. cu o acustica buna.

Chiar merita toti banii!









  


 


 


 


 


 






Aplicatia Sony Center NU mai recunoaste acest model...probabil la urmatorul update vor introduce si noile modele.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV