Ventilator cu recuperator de caldura Parana 150 Premium



             Locuiesc intr-un bloc stradal comunist NEanvelopat (inca) si aveam ceva probleme in dormitor cu condensul de pe geamurile temopan si cu un perete la care a aparut niste pete de mucegai in coltul din stanga jos.
Cum astept inca un copil care este pe drum am reparat peretele si termopanul si m-am decis sa montez un sistem de ventilatie cu recuperator de caldura. Am vazut la George Buhnici niste tutoriale foarte interesante despre sistemele de ventilatie si cum am la tara o casa in constructie am avut inca un motiv in plus sa testez acest aparat.
Initial am vrut sa merg pe un ventilator cu recuperare de caldura de la Parana 150 Standard, desi am obtinut un pret bun si o reducere de 200Lei, dar m-am consultat cu familia si am decis sa achizitionam un Prana 150 Premium deoarece avea 3 functii in plus, si la acesta am obtinut o reducere consistenta si l-am achizitonat la 2.450Lei.
La el am primit am incluse 4 buc. filtre, un tub PVC si o rama patrata metalica pentru cand va fi blocul anvelopat.
Montajul a decurs profesional si extrem de curat...pret 250Lei.
Sper sa NU mai am probleme cu condensul si mucegaiul si sa ne bucuram de un aer prospat si o aerisire buna fara a deschide geamul sa ne umplem si de praf...daca consider ca este benefic si eficient o sa achizitionez mai multe bucati pentru casa de la tara cand va fi finalizata.
Am facut un colaj de poze si l-am urcat intr-un clip...vizionare placuta!








Prana 150 Premium a fost achizitionat de la Ecovent, carora le multumesc!

https://ecovent.ro/produs/recuperator-caldura-prana-150-premium/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV