Reconditionare jante la Polonezu'

           Probleme jante BBS RS 800

Hai sa va zic...
Prin februarie 2019  am decis ca este cazul sa reconditionez jantele modulare Madras BBS RS800 de Passat W8  achizitionate din Decembrie 2018 dupa indelungi cutari, sa le reconditionez la Polonezu', le-am dus, mi-am les culoarea, au fost demontate si totul a fost ok, au fost sablate, au fost vosite, buza a fost strunjita si au fost "montate" si centrate suruburile de titan, le-am cumparat anvelope noi, au fost montate valve noi, au fost echilibrate si urcate pe masina.











Toate bune si frumoase pana...Duminica (18 august 2019) stateam asa la "o" gratar cu fratele meu si cumnatul lui. Vorbind de masini, si admirand jantele mele cumnatul lui frate-miu imi atrage atentia ca un surub de la jantele mele BBS RS800  este iesit, pune mana pe el si se misca.  
WTF zic, pun si eu mana pe el si se misca grav stanga deapta...NU avram cheie tip “M”... am luat trusa din portbagaj, am luat un cap tip “T” si am incercat sa-l desfac cu crichetul…se misca ca dracu, in gol, am incercat sa trag de el, parca il tinea ceva ca o garnitura.  Atunci am luat un sfic, l-am infascat si a iesit usor! STUPOARE...surubul meu era rupt, partea cu filet in janta si partea cu capatul surubului si putin filet bagate cu japca cu mastic sa NU vada prostul din mine. 







Ei bine, de Duminica paaaana Luni cand am ajus acasa am inebunit de nervi, luni dimineata am lasat bagajele si am fugit direct glont la Polonezu’. I-am aratat, a spus ca isi asuma si totul se va inlocui si remedia sa nu-mi fac griji. Atunci i-am spus nu e vorba că să face pe garanție, nu e vorba că se remediază, e vorba că m-ați prostit tocmai pe mine si sunt extrem de suparat.

Omul și-a cerut scuze în numele angajatului lui și a spus că o să se revanșeze față de mine…mi-a explicat ca aceste jante modulare NU le desface si strange la el, ci are o firma cu care colaboreaza, dar ei isi asuma totul.
 Mi-a spus să vin miercuri dimineață să dea toate roțile jos să verifice fiecare șurub și să fie înlocuite cele rupte si sa verifice dacă sunt mai multe și o să-mi dea alte roți două trei zile ca să mă pot mișca mașina.


Acum umbul 2-3 zile cu ciufele alea date de el, stau cu sufletul la gura si astept...







Da...cand dai niste jante modulare la reconditionat singurul hop, ca sa zic asa, este sa se desfaca toate suruburile...astea sunt din titan, scumpe si NU le gasesti decat la producatorul jantelor..
Atunci cand eu am dat jantele la reconditionat (in febuuarie 2019), dupa 2 zile am fost anuntat ca s-au desfacut toate suruburile perfect si se pot apuca de reconditionatul lor.

La montaj suruburile astea se strang in mai multe etape, cu o dinamometrica la anumite NM  si din ce in ce mai stranse si intr-o anumita ordine....ala a fost rupt si acuns gunoiul sub pres la montaj.

Sper sa se sremedieze problema si sa fie totul ok, sper!!!








Totul a decurs perfect, Polonezu' si-a cerut mii de scuze in numele firmei si mi-a oferit ca bonus pentru deranj 2 spalari gratuite la masina si 2 solutii pentru jante gratuit...am incercat sa fiu politicos sa refuz, dar omul a insistat sa iau macar solutiile pentru jante. 
De aia e bine sa mergi sa reconditionezi jantele la niste profesionisti, isi asuma toate greselile si NU comenteaza nimic. RESPECTELE mele domnilor ca NU va bateti joc de clienti, tineti-o tot asa si eu va voi recomanda tuturor!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV