OzonFix OMV

Igienizare clima cu 10Lei.
De curand am aflat ca la unele benziarii OMV se face acest lucru.
De regula eu fac treaba asta in fiecare primavara, aveam igienizarea facuta de prin Aprilie 2019 si am zis sa incerc sa vad daca se merita si la OMV.
Inainte de igienizare, am spalat masina interior-exterior, am suflat/curatat filtrul de polen cu compresorul de roti (era schimat de cca 1,5 luni...deh Bukale tata) si am aruncat bradutul mirositor din masina.
Se recomanda ca dupa igienizare clima imediat sa se foloseasca un filtru de polen nou...al meu fiind abia schimbat l-am curatat si pastrat si sa NU se foloseasca braduti mirositori sau parfumuri 3-4 zile.
Concluzia, chiar se merita...se simte un miros improspatat in masina si voi face asta mai des si numai aici.
Mai jos aveti lista cu benzinariile in care gasiti OxonFix.
https://www.omv.ro/ro-ro/statii-de-distributie-carburant/ingrijirea-masinii/ozonfix












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.