Service Eral Auto....



                              Toata vitata mi-a fost scrba si lehamite de oamenii care NU au 2 vorbe la un loc si promit ceva si NU se tin de cuvant....tomai de oamenii astia infecti dau zilnic!
O sa am grija sa va ocoleasca toata lumea...ca sunteti de cacat!!!

Pe partonul de la Eral Auto, Madalin il cunosc de mic, de vro 2 ani locuiesc in zona unde isi desfasoara activitatea  si am facut diverse reparatii la el si todeuna am platit mai mult de cat faceau reparatiile si am fost dragut cu mecanicii. Ba mai mult, unuia dintre ei i-am dat un echipament complet (combinizon, pantalon, haina, bocanci si sapca protectoare) CADOU....ca era iarna si NU era echipat corespunzator.
I-am recomandat service-ul lui multor amici de ai mei, ba chear si neamuri....NU comentez prestatia!!!

Pe la inceputul lunii Iunie am fost la el cu un amic sa-si schimbe un debimetru de aer la masina (NU comentez prestatia, pretul sau acte pentru montaj)....atunci am vorbit cu Madalin ca intentionez sa schimb si eu distributia la masina mea si sa-mi spuna un pret cat m-ar costa manopera.
Mi-a spus ca ma costa 300Lei, doar pt mine....pt amicul meu era mai scump.
Am apreciat atunci asta.

     Bun, ma pun sa comand kit-ul de distributie complet si cumpar si 2 amortizoare pe spate....ca tot e masina in service, zic!
Zilele trecute trec pe la Madalin sa stabilim de comun acord o zi in care se poate ocupa de mine....avad in vedere ca eram liber doar Marti - Miercuri si Sambata -Duminica (NU se lucreaza).... ca Luni plecam cu masina din tara.

Imi zice sa-i aduc masina de seara, sa ramana acolo peste noapte si sa se ocupe de ea la prima ora.
Ii zic ca la masina mea NU lucreaza NIMENI (nici macar fratele meu) decat numai in prezenta mea, fara suparare.....am avut si vazut prea multe experiente proste la viata mea, sa mai las o masina NEsupravegheata in vrun service. Chiar si la Midocar sau Porche Romania sa lucrat la masina mea numai in prezenta mea.
El imi zice ca sa aibe timp sa se raceasca motortul, de aceea vrea ca masina sa ramana peste noapte la el....eu ii spun ca locuiesc la fix 800m de service-ul lui si NU are timp sa se incalzeasca ceva.

Zice el ca Marti e putin ocupat si ca se poate ocupa Miercuri de masina mea la orele 10:00.
Bun, atunci ii zic ca ne auzim la un telefon pe Marti.
OK.

Sun astazi Marti si imi zice:
"Mariuse NU pot lucra in conditiile tale!
De ce mah, ce sa intamplat???
Pai tu vrei sa stai aici pe capul meu.
Si cu ce te incurc???
Eu NU pot lucra in conditiile astea.
Si acum imi zici???
Bun. O sa-mi caut alt service. Pa!"


Dupa aia i-am dat un SMS: 
"Pacat ca te comporti asa de urat cu mine si NU ai 2 vorbe la un loc. NU stiu cu ce te incurca prezenta mea acolo pe parcrusul inlocuirii pieselor, dar m-ai incurcat enorm. Probabil asta e un pretext pueril. Trebuia sa-mi spui inca de zilele trecute ca NU esti in stare sa te ocupi de mine si NU esti om de cuvant si gaseam eu oameni adevarati in alta parte. Am sa evit sa mai vin la tine vro data si nici recomandari NU o sa-ti mai fac in veci!!!"


Pe urma m-am pus pe dat telefoane dupa mecanici adevarati....am gasit, si chiar si putin mai ieftin.
Maine la 09:00 sunt in service cu masina.
Da de oamenii astia fara coloana vertebrala trebuie sa auda tooooooata lumea!!!
RUSINE madalin....RUSINE!!!

PS: Intentionat cu litera mica ca NU ti-ai castigat respectul nici dupa 40 de ani!
LE: Sper ca Eral Auto sa dea faliment....ca am gura spurcata! 



cat ca te comporti asa urat cu mine si NU ai 2 vorbe la un loc. NU stiu cu ce te incurca prezenta mea acolo pe parcursul inlocuirii pieselor, dar m-at enorm. Probabil asta e un pretext pueril. Trebuia sa-mi spui din prima zi ca NU esti om de cuvant si gaseam oameni in alta parte. 
Eu mereu am fost boier cu tine si staff-ul tau si am platit todeauna mai mult decat mi-ai spus. 
Am sa evit sa mai vin la tine vro data si nic

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV