Sorin Tomulescu aka @Borisake





      E un căcat pe forumul de Passatb5.ro pe numele lui Sorin Tomulescu aka @Borisake in calitate de Moderator. 
In urma unor discutii pe tema unui carlig de tractare mi-au fost aduse niste acuze nefondate si jignitoare publice. Acest Moderator in loc sa fie impartial si sa modereze (dupa cum ii zice si numele functiei) a intaratat rahatul si a facut pe Dumnezeu cu mine pubic. 
Drept urmare l-am contactat pe WhasApp si l-am rugat frumos sa isi masore cuvintele in public cu mine. Am incercat sa fiu cat se poate de decent avand in vedere ca era postul Craciunului si NU vroiam sa ma cert cu careva, mai ales cu el ca il cunosteam de la vro 3-4 intalniri si am mai comunicat telefonic ocazional cu acest tip. Am tot insistat ca e CRACIUNUL si sa se tempereze.
Pana la urma mi-a adus injurii la adresa mea si a familiei mele, ma blocat atat pe forum cat si pe WhatsApp si sa autoexcus de pe grupul de Facebook.
Tot pe WhatsApp…spunea ca pe grupul asta de FB sunt numai prosti.
Si m-am coborat la nivelul lui de incultura si i-am raspuns…

CITEZ: 
“Hai ca vad ca n’ai scupule si perstisti in prostie….desi e CRACIUNUL un dobitoc ca tine NU pote percepe asta….am sa ma cobor la nivelul inculturii tale si am sa iti raspund PE MASURA!!!

Te dai desteptul pulii da esti la fel de prost ca toata lumea….ai Passat de mai mult timp. Si ce-i cu asta….cu ce plm esti tu mai destept??? Aaa ca sti mai multe despre Passat, asta e alta discutie….da oricand un prost are ceva de invatat de la un destept….invers este mai greu!
Faci pe DUMEZEU pe forum cand eu am icheiat discutia si am spus CLAR ca AM GLUMIT…. da tu NU percepi asta.
Cat despre prizele exemplificate acolo….sunt 2 situatii diferite….pe care tu NU le-ai inteles!
Da asisti in lasitatea ta ca Moderatorul pulii cum altii ma jignesc….fara ca eu sa fac atac persoana la nimeni.
Daca voiai sa infrunti ceva, infruntai pe forum…..NU te apucai sa iti arai coaiele cu mine acolo sa ma intarati….le aratai alora care au facut “atac la persoana”….NU mie, ca eu NU am atacat pe nimeni incultule.

Cat despre FB…tu, tu esti prea prost sa te bagi acolo cu raspusuri, ca vin altii si-ti dau peste bot….si acolo NU esti Dumezeu….sau NU poti face pe Dumnezeu, te ta manaca aia mai destepti. Prostii stau si asita…ca NU pot intra intr-o polemica fara sa jignesca.


Cat despre “prostavan” si “cacat stricat” ….o poti face pe ma-ta NESIMTITULE, ca eu unul NU-ti permit sa mii te adresesi asa tocmai mie….eu am niste scoli/facutati peste tine, niste pregatiri care tu NU le vei atinge niciodata.

EU NU TE JUDEC (ca NU sunt Dumnezeu)….eu doar costat….da cu 12 cls. NU poti percepe asta!!!

Fi DUMNEZEU coaie pe Forum, ca acolo iti poti arata muschii….da cu mine ai terninat-o pe veci in privat.
La mie astia ca tine fatarnici cu 2 fete si curve masculine NU au ce cauta!!!

PS: Sper ca asta sa ramana doar in privat si atat….ca forumul NU are nici o treaba!!!

Daca stau bine sa ma gantesc, te duce mintea sa te “razbuni” pe bordura care NU are nici o treaba….ca atat poti tu!

Hai ca ti-ai dat in stamba si de Craciun….ca atat ai putut tu!!!”




Dupa care BAN pe forum…desi am prevazut asta…de paca ma dat afara din tara! :))))))

EL raspunde CITEZ: 
“Frustratule! Doar atata poti? Si ca sa te bat cu pula peste gura cum iti dovedesc ca pot si nu sunt ceea ce balmajesti tu in cacatul ala al tau alterat de creier reesapat, facultati scoli si cursuri esti pisat de fata mare fata de mine si noi toti. Avem si noi diplome. Rafturi intregi. Dar ce aven noi si nu ai tu, este BUN SIMT SI BUNA CRESTERE. La tine nu a mai ajuns la impartanie.
Cat despre mata, transmite-i toate salutarile mele si ale celorlati. App. Data viitoare o sa punem prezervativ ca sa nu mai faca altul ca tine. 
Si ca sa-ti mai dau inca o data cu pula-n gingii, asta a fost ultimul text scris de mine catre un incult. 
Cel mai intelept cedeaza. Asa ca sa te ajute Dumnezeu sa treci peste provacarea asta! Prostalaule!”


Hop si eu cu raspunsul pe masura CITEZ: 
Vezi cacatule cum faci te razbuni pe bordura...un cacat cu ochi ca tine atata poate. Doar am prevazut asta ca esti atat de prost incat tu te razuni pe forum, ca acolo poti sa faci pe Dumnezeu. In rest esti doar un cacat cu ochi...atat!
Daca aveai ceva scoala, cum manci cacat, stiai sa faci diferenta intre o discutie publica si una privata. Da tu esti prea incult sa poti face difetentele.  Trasmite-i tu lu’ handicapatul ala de tactu ca e un prost...daca ii dadea muie lu’ ma-ta cand trebuia, cateaua NU mai avea un retar mental la tine acum. 
Ultimul tex arata incultura perfect care esti dobitocule. 

PS: Ti-am repetat de 1000 de ori ca e CRACIUNUL pisa-m-as pe tine de obosit...ti-ai dat in stamba si astazi!
Atat ai putut!!!
LE: Cat despre prezevative....tu trebuia sa folosesti demult. 
Da na....acum rabda “Barbosu” si samata ta!!!
Sarbatori ca tine....de cacat!!!” 



Pe WhatsApp i-am promis ca ma ocup de el dupa sarbatori.
De atunci a trecut ceva vreme, dar vad ca idotul pesista cu acuze si astazi, iata…





Prostul asta de Sorin Tomulescu aka @Borisache lucreaza’n SRI….NU e nimic importat, e un paznic si atat acolo cu 12 cls.
Da prostul, se lauda printre “baieyti” ca sa dus el cu “brigada” sa-l salveze pe nea Codescu (care reconditioneaza amortizore), il cunosc destul de bine pe nea Codescu si l-am intrebat daca e adevarat, NU vrau sa spun ce a raspuns... si isi arata muschii pe privat si in grupuri restranse.
Acum ca l-am facut vedeta….sa-l facem pana la capat si cu o scrisoare deschisa la SRI cu mai multe detalii si mai multe intamplari.

Domnilor, asa scursuri aveti acum acolo….ca pe vremea mea cacatii astia NU aveau ce cauta intr-o insitutie cu renume?!

@Borisake….stay tuned manca-ti-as….ca NU ramane asa cum vrea muschiul tau.
M-ai jignit, amenitat si mi-ai jignit familia in privat si toate astea se PEDEPSESC….vezi sa NU ramai si fara ce n’ai!!!



PS: Toata discutia noastra privata va ajunde la tine….la SRI, ca ei se ocupa cu ascularile. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV