O tara mica mese putine…


O tara mica mese putine….spunea Maestru Ghe. Dinica.

La tara…
Se intelesc mamele noastre, mama mea, cu mama…unui ploiestean (fost amic).
“Buna ziua, buna ziua….vine Marius la nunta lui …“ploiesteanu” in August, ca avem autocare atat din Urziceni cat si din Bucuresti, camere de cazare la mare smd.???
Mama, cred ca da, NU am vorbit inca cu Marius si el NU mi-a spus nimic”…

Doamna, sarut manusitele si cu tot respectul  pe care vi-l port atat dvs. cat si baiatului dvs. as fi venit cu MARE drag si din tot sufleul, dar dvs. NU stiti multe.
Eu cu "ploiesteanu" NU mai “socializam” (ca sa spun asa) de ceva vreme, ca eu am fost un idiot prost sa ii i-au apararea in fata amicilor lui care il barfeau  si i-am spus asta intr-o seara si din lipsa de alceva tot pe mine i-a casunat….ca atat a putut el, “ploiesteanu”.
Eu l-am iertat de mult ca NU a stiut ce face.
Ii urez tot binele din lume si sa fie fericiti alaturi de familia pe care si-a intemeiat-o la Ploiesti….si poate intr-o zi isi va da seama de greselile lui si o sa recunosca ca eu sunt si am ramas acelai si neschimatul Marius Ciobanu.

Casa de piatra iti doresc “ploiestene”…..da fara “prieteni” care te barfesc!

PS: Dinca Alexandru, Sadule ai avut MARE dreptate R.I.P….. asta ramane intre noi 2 pana la moarte si dincolo de ea.
Unele trebuiesc sa le iei in mormant cu tine…ca asa e bine si asa se cade, ca asa e etic si moral!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV