Sunt un pachet de nervi...beep!!!

Sunt un pachet de nervi….eoi32ue23et433dyueyd3

E pentru prima oara cand NU am stat langa masina cand s-au facut lucrari in service.
In Octombrie 2015 de cand am masina asta, am comandat si platit sa se faca schimbul de ulei si toate filtrele sa fie “schimbate”.
 Ulei Liqui Moly si filte (benzina, ulei, aer, polen) MAN comandate si platie in Octombrie 2015 si care trebuiau sa se gasesca pe masina mea.




In Iunie 2016  am facut schimbul de ulei si filtul de ulei iara  ca trebuia sa pregatesc masina de concediu…NU scria nimic pe filtul de ulei si am costatat iara cu stupoare ca nici filtul de combustibil (benzina) NU este schimbat….aveam unul Mahle din 2008 pe masina si NU MAN pe care l-am comandat si platit in Octombrie 2015.




A fost schimbat odata cu uleiul OEM si filtul de ulei si cel de combustibil de la MAN.




Trebuie sa schimb termostatul la masina si astazi am constatat ca nici filtul de aer NU este schimat si am unul de la Mahle din 2010 pe masina, NU MAN pe carel l-am comandat si platit in Octombrie 2015.




Maine ma duc direct sa-mi cumpar filtru de aer MAN.

Pei in pula mea de saracii, fac lucrare la voi in service de 2.000 Lei si voi saraciilor va bucurati la 100Lei....si v-am mai dat si spaga 400Lei.
Mare noroc pe voi ca sunteti cunostinte, la cunostinte si neamuri....ca altfel va bagam sub elevator direct!



Alta patanie la Midocar Vitan...se intampla (parca) prin Mai 2016....prind o oferta la ei extrem de avantajoasa.
-Curatat si igienizat clima
-Verificare pe elevator
-Diagnoza
Toate la 65Lei
I-am atentionat inca de la programare ca NIMENI NU LUCREAZA LA MASINA MEA DECAT IN PREZENTA MEA!!!
Cica in serviceurile astea NU ai voie sa stai langa masina...ci doar in sala de asteptare....povesti pentru prosti!
Merg acolo ca ma interesa cel mai mult sa curat si igienizez instalatia de AC....baietii de acolo imi recomada sa fie schimbat si filtul de polen dupa igienizare. Zic ok, chiar daca e scump la ei.
Vreau unul cu carbon daca aveti.
Se duce unul sa-mi comande si sa-mi aduca de la magazie si vine cu un filtu de polen in cutie.
Zic....asta NU este filtu de polen cu carbon...e fltru simplu.
Sa-mi sara "mecanicii" in cap....mai sa ma faca prost.
Le zic, uite cum facem....deschid cutia si daca filtul este Alb si NU Gri (cum este ala cu carbon)...il considerati cadou din partea firmei Midocar.
Desfac cutia si...surpriza, era ALB ca neaua...s-au uitat unul la altul, eu am deschis usa din spate si l-am aruncat in masina....s-au uitat unul la altul, unul dintre ei a dat din umeri si au tacut malc.
Acum suflati-l pe ala de pe masina si puneti-l la loc ca maine imi cumpar altul corect cu carbon activ.
Eeee coitelor....care's prostii acuma???
Dar daca eu NU eram aici langa masina, ma ardeati si plateam ca prostul filtul de polen cu cabon si voi imi montati ca idiotii filtul polen normal.
Noroc cu prostu' de mine.


Am pus unul a 2-a zi de carbon de la MAN.




PS: La iesirea din service Midocar Vitan m-am intalnit cu un amic care venise si el la igienizare AC, ii l-am facut cadou!!!

LE: NU v-o mai zic pe aia cu Mercedes S 500 la service Autoklass.

Stai langa masina in service atunci cand ai lucrari de facut....mecanicul te arde oricat de bine il cunosti....si te arde pe banii tai!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV