Vecinii ca si parintii NU ti alegi tu...

Vecinul....
NU am sa dau nume din respect pentru "vecin"!
De aproximativ un an, un an jumatate s-a bagat in seam cu mine vecinul de la blocul de langa mine, na el are fata, eu am fata cu cca 1,5 ani mai MARE, el are si el o fata de aproximativ 3,5-4 anisori (sa-i taiasca), de atunci fata mea a trecut printr-un adevarat calvar, ca sa ma exprim asa, (noroc ca nu pricepe).
De cate ori ieseau impreuna se ciondaneau si eu de multe ori interveneam asupra copilului meu.
De multe ori mi-am certat propiul copil fara a fi vinovat in favoarea altuia ca e mai mic de varsta.
De multe ori mi-am facut copilul sa planga, sa-i cedeze leaganul de sub ea pentru un copil mai mic de cat ea.
Am sa exemplific cateva cazuri care imi vin acum in minte.
Fata mea a fost batuta, facuta prosta, cacata, handicapata, taranca smd.

Iesim impreuna cu 2-3-4 vecini, toti cu copii intr-un parc, copii se mai ciondanesc (NICIODATA dar, NICIODATA NU din cauza comportamentului copilului meu), se mai cearta se mai sicaneaza, noi asistam si luam fiecare masurile care se impun sau dupa cum il taie capul.
Desi copilul meu este ce-a mai mare din gasca de pitici, a fost batut, jicnit si injurat de fiecare data, fara ca ea sa riposteze in vrun fel, ea vine la parintii ei si zice: "mamy-taty uite ce mi-a facut sau zis cutaresaca" si noi am incercat sa o educam sa nu rapunda la astfel de provocari si sa evite "zona fierbinte"
Retineti ca fata mea NU stie sa vorbeasca urat sau sa bata alt copil!!!
Ieri eram in parc cu "vecinul", cu fetele noastre, acolo in parc mai dam de alt vecin cu un baietel, fata mea impreuna cu bietzelul se dadeau in leagane, vine fata lui "vecinul" si ii fura leaganul baietelului, asta incepe sa planga, fara sa intervina in vrun fel asupra propiului copil....
La un moment dat fata mea facea groapa in nisip cu piciorusele, vine aceeasi fata a "vecinului" si i-o astupa, fata mea vine la mine si-mi raporteaza "taty uite ce-mi face "cutareasca", eu ii zic sa se duca in alta parte si sa faca alta groapa, iara vine "cutareasca" si i-o astupa, fata mea fuge si ia si i-o astupa pe a lui "cutareasca" si-mi zice ca nu o lasa in pace atunci....intervin verbal la "vecin" sa i-a masuri asupra copilului lui.
El isi i-a copilul si pleca din parc fara sa mai comenteze....
Acum eu strig du pa el ca face copilarisme si se supara ca bambalaul pe sat.
Vecinul cu baietzelul zice: "se supara ca fraierul, eu ce trebuia sa fac cand fata lui mi-a dat jos baiatul dupa leagan?"




Am sunat-o pe nevastasa sa-i spun isprava pe care a facut-o barbatul ei, de 2 zile tot converseaza nevestele intre ele....noi urmand ca maine sa mergem impreuna la mare 3-4 zile cu famiilile.
DA trebuia sa mergem impreuna la mare ca eu nu mai am cotet.
El nici plana la ora asta nu si-a cerut scuzele de rigoare si dupa cate am auzit nici NU are de gand.

Din pacate vecinii ca si parintii NU poti sa ti alegi....dar, pe astia din intai poti sa-i ignori sau sa-i ejectezi.
NU sunt eu prostul???
PS: Scuzele de rigoare greseliilor de ortografie! :D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV