Iluminare Acvariu BOYU EA-80






    Un acvariul frumos estetic cu geamurile laterale si ce-l frontal dintr-o bucata cu colturile rotunjite, un capac  superb din aluminium…

Producatorul zice cam asa:
“Acvariu de inalta calitate cu capac si insertii de aluminiu.

Dimensiuni:800Lx400Wx538H(mm)
Volum: 140 L
Filtru intern inclus in capac (nu include materiale filtrante)
Geam frontal cu colturi curbate
Lumina: 2 x T8 20W”

Eee aici avem MARI probleme si incepem cam asa:

   -1. Filtrul avariului este unul "extern" si vine montat in capac, dar are doar 2 compartimente mici pentru mediile filtrante in care cu greu am reusit sa inghesui o cantitate mica de burete, vata si siporax si foarte zgomotos. Am fost nevoit sa introduc si un filtru extern de la JBL e901, pentru ca apa sa isi mentina cat de cat calitatea si filtrul sa-si faca in totalitate treaba si extrem de silentios.



      -2. Iluminarea cu care a fost livrat sunt  neoanele 2 x 20 W, T8 de 59 cm, iluminarea insuficienta daca vrei un acvariu plantat. Am fost nevoit sa-l modific/bricolez aproape complet, am taiat plasticul unde venea filtul din fabrica (asa marinuse spatiul) si am inlocuit droserele cu unele Osram si asa am adaugat 4 X 24W, Osram Lumilux 965 X 1; Osram Lumilux 830 X 2; Osram Lumilux 865 X 1  pentru a satisface dorinta unui acvariu plantat.


Inainde de modificare.







Abia acum am un acvariu adevarat!
Pozele vorbesc de la sine!

Dupa modificare.
Ordine din spate catre fata vine cam asa:
Tubul 1-Osram 830;
Tubul 2-Osram 865;
Tubul 3-Giesemann Aquaflora;
Tubul 4-Giesemann Midday.






Mare este diferenta intre 2 x T8 de 20W = 40W total si 4 x T5 de 24 = 96W pentru un acvariu de 140L sper ca plantele mele vor fi fericite acum!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV