Doctori sau Macelari???

Macelarii din Spitale!
Aproape zilnic vad la stiri cum macelarii curma viata pacientilor din spitale.
Spitalul a ajuns un fel de abator... care zilnic pica la zar cate un pacient pe post de animal.
Mi-e groaza si mi-e frica de acesta Institutie cu "numele" Spital.
Am sa povestesc cateva intaplari de care m-am lovit eu in viata...pana acum.

   - 1 A fost cu tatal meu, avea preinfart, am fugit repede la "Macelaria" din Urziceni, toata lumea dormea (sarim peste), am ajuns cu ambulanta acasa, il consulta cu un stetoscop, il intreaba daca se poate deplasa pe picioare (tata nu putea respira bine si avea puseuri foarte mari de caldura), astea erau primele indicii pe care "Macelarii" trebuiau sa le cunoasca ca un posibil preinfart, a fost deplasat pe propiile picioare de la et. 2 pana la usa scarii cand....Dumnezeu sa-l odihneasca! :((

   -2 Cu nevasta, a imbuibat-o si indopato pe "Macelareasa" ginecoloaga de lovele timp de 9 luni si cand a fost sa nasca (noaptea orele 23), nu mai raspundea la telefom "Macelareasa", mi-am urcat nevasta in cotet si m-am dus la Maternitatea Bucur (unde era arondata si Macelareasa)...supoare maxima, Maternitatea era in renovare de 4 luni de zile!!!
Macelareasa nici macar nu sa sinchisit sa ne spuna sa ne cautam alta Maternitate si a continuat sa ne ia spaga stiind ca Maternitatea ei este in renovare de 4 luni.
Avea cred ca 50 de apelui si de la mine si de la sotie in noaptea aceea, nici dupa 3 zile nu sa deranjat sa sune...
Totul a mers perfect cu un Dr. Edu (tanar) si la o alta Maternitatea Caritas ad-hoc... Doamne ajuta ca mai exista oameni de profesie!

   - 3 Cu copilul la Macelaria Bucur, ajung acolo noaptea orele 22-23, la Receptie o cucoana statea pe un PC sictirita, in sala de asteptare stateau toti copii in bratele parintilor lor inghesuiti intr-un colt (erau cca 10-15 parinti) deoarece vomase un copil in celalat colt cu mult timp inainte si mirosea griasnic.
Dupa ce sesizez receptia, unde mi se raspunde pe acelasi ton de sictir ca nu au femeie de serviciu.
Ce ma mirat, cum de aia 10-15 stateau de arata timp in mirosul infernal din Camera de Garda si nimeni nu a luat masuri, cum isi tineau propii copii in mizeria aia???
Numai dupa amenitarile mele cu televiziunea si filmarea pe care am facut-o cu telefonul, sa rezolvat totul in 30 de secunde.
Banuiesc ca "angajase" pe una repede pe post de femeie de serviciu.
Mi-e groaza de acesta insitutie cu numele de Spital, fereasca Dumnezeu sa ajungi pe mana unui astfel de "Macelar"! :(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV