Cinema in casa ta SONY Bravia KDL-32EX600

           
                        Am vazut multe modele si am citit extrem de mult inainte de a-mi achizitiona ceva, este plin internetul de review-uri dar, cati fac treaba asta sa se documenteze inainte de a achizitiona un produs, raname de vazut!

 

 

-Televizor   

       Asadar dupa de am fost doxa de atata documentatie, anul trecut, mi-am achizitionat un Tv LED Full HD de la SONY KDL-32EX600 (desi aparuse si noul model de Smart TV, l-am optat pe cel fara...Smart, deoarece NU mi-a satisfacut in totalitate poftele, internet = cateva programe si alea limitate, Media Player incorporat = limitat si asta la cateva formate smd.)


Dupa cum le spune si in reclama, sa NU-mi afecteze extrem de mult buzunarul.

"Îmbinarea perfectă între performanţă şi design fără a vă afecta buzunarul"
Detalii producator: Sony KDL-32EX600



 

-Sistem Home Cinema 5.1


  • Aici am optat pentru un sistem de Boxe Logitech Z-5500 pentru ca are certificat THX

    Ce este THX??? 

    Aici: THX

    In mod sigur nu veti mai dori sa ascultati altceva.
    Cu sistemul Dolby Digital certificat THX si cei 505 W RMS sistemul 5.1 Logitech Z-5500 transforma camera ta intr-o adevarata sala de cinema.
    Masiv-ul subwoofer al lui Z5500 produce un bas impresionant pentru un sistem la acest nivel de pret. Amplificarea solida ofera suficient curent difuzorului de 10″ pentru redarea frecventelor joase. Bas-ul obtinut este amplu si adanc, fara un rafinament sau o precizie deosebita, dar mai mult decat satisfacator daca luam in considerare segmentul caruia ii este adresat.
    Frecventele medii suna rece, lucru pe care l-am simtit imediat in momentul in care am ascultat cateva inregistrari cu voci feminine. Aceasta caracteristica penalizeaza senzatia de “live”, de naturalete a melodiei, se pierde din emotia pe care artistul doreste sa o transmita ascultatorului.
    Frecvetele inalte sunt unul din punctele slabe ale sistemului, lipsa tweeterelor nu poate fi compensata de difuzoarele full-range indiferent cat de bine sunt acestea construite. Lipsa rezolutiei si a detaliilor pe intreg spectrul frecventelor inalte este deranjanta si ascultatorul pierde informatie audio importanta. In filme si jocuri experienta este una placuta. Sistemul are suficienta putere si dinamica pentru a crea o atmosfera placuta, senzatia de spatialitate este reusita iar forta subwooferului aduce un farmec aparte indiferent daca discutam de un joc pe playstation/pc sau un film HD de pe un Media Player.
    Detalii: Logitech Z-5500


     

    -Media Player FullHD

                    Asta mi-a dat multe batai de cap si cateva nopti nedormite in fata monitorului!
    Am optat pentru Media Player FullHD Univision HD F10 deoarece are si iesire pentru cablu optic, pretul extrem de accesibil si poate citi aproape toate formatele video si nu numai. Este un produsul care NU te poti lipsi.
    Are o multitunine de culori pentru subtitrarile filmelor si full suport in Lb. Ronana, ii se poate atasa un HDD intern pe SATA si are USB 2.0 pt un Stick sau un HDD extern.
    Detalii producator: Univision HD F10




     
  • Acum cateva Secrete pentru a-ti usura viata.

    -Dupa cum binestiti multi dintre voi aveti masuta plina de telecomenzi, cauta la producatorul televizorului tau o telecomanda universala cu mai multe deviceuri (sau se gasesc si pe la magazine unele telecomenzi "NO name") si scapi repede de calvarul de a te muta dupa canapea pe fotoliu cu salata de telecomenzi dupa tine!
    Eu am achizitionat una de la Sony VLZ620T la un pret decent de pana intr-o 100 de Ron si am scapat de Humax, Univision si Logitech, am 4 electronice intr-o singura telecomanda!
    PS: Mai suporta inca 4 :))))
    Detalii producator: Telecomandă universală

    -Am conectat toate electronicele de mai sus prin cabluri optice, vei fi uimit de acuratetea acustica pe care ti-o poate oferi un astfel de cablu, incomparabil!
    Detalii producator: Cablu audio digital, optic.


    Sper ca v-am fost de ajutor si daca ti-a placut da mai departe, numai asa ne putem usura viata!!!


         










         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV