Zi de...,de fapt e miercuri...

Cea mai grea pedeapsa!!!
Tot cauta un loc retras unde sa ma refugiez.
Nu am putut sa dorm in aceasta noapte... Inima imi spunea "e vie, e inca vie", dar mintea "nu a mai putut sa supravietuiasca". Din pacate, murise...
Ma simt vinovat, si inca ma mai simt pentru ca nu am putut sa o ajut nici pe ea "inima" nici pe mine,
dar cea mai grea mi se parea a fi impresia pe care o aveam mereu, acea de a nu ma simti liber alaturi de ea!
    Cea mai grea pedeapsa pe care mi-ai dat-o e atunci cand nu ti-am dat dreptul la replica.
Si cel mai greu de asimilat lucru pentru "ea" a fost sa invete sa respecte pe cel de langa ea. De unde si zicala: "Respecta ca sa fi respectat"!
Doare rau a dreq pedeapsa dar, asa este cand esti masochist.




Nu prea agreez maneaua (pe trezie) dar, prea bine zice asta aici...

"Stiu ca dragostea nu moare
Stiu ca n-ai sa ma poti uita
Si cand sufletu te doare a
Am sa vin daca ma vei chema

Au fost necazuri au fost bucurii
caci dupa noapte vine zi
si nu e ploaie fara vand
si nu e zi fara sa plang
Am tot sperat ca intr-o zi
Sa vezi cat te iubesc de mult
Iar cand eu nu oi mai fi
Tu sa ma porti mereu in gand....


Nu mai cred in vorbe,
Nici in ochii care plang,
Deaba am pus iubirea,
Acuma tot singur sunt,
Am daruit prea multe
Si n-am primit nimic,
Decat durere in suflet,
Pentru ca te-am iubit,
Am invatat sa iert,
Am invatat sa indur,
Am aflat ce e iubirea,
Si din suflet iti spun,
Ca nu regret nimic,
Din tot ce am facut,
As vrea sa am puterea,
Sa o iau de la inceput.


Si inima ce plange de durere
Si sufletu ce canta amortit
E inima fara mangaiere
E sufletu de dor marginit"


Ce-l mai rau in viata e sa te doara, sa te doara sufletul, grea pedeapsa!!!



Comentarii

  1. Cateodata, atunci cant toate sunt pe dos, refularea pare cea mai la indemana metoda de scadea din tensiune si a trece mai departe. Nimic nu este gresit pana aici. Insa, vedeti dumneavoastra, atunci cand lovesti la intamplare si cand energia refulata de tine intalneste alt suflet impovarat, cele doua energii, cumulate, lovesc in ambele persoane ca reflectate dintr-o oglinda. Nu este loc mai bun decat acesta, Marius pentru a te invita public si prieteneste la un pahar de orice, chiar si unul de vorba. Nimic nu este mai frustrant decat acel moment cand doi oameni se intalnesc total intamplator si din lipsa datelor concrete a fiecaruia despre celalalt apar situatii conflictuale. Mizez pe capacitatea ta de intelegere si te chem spre rezolvarea unui conflict care se poate transforma in ceva pozitiv... Si asta printr-un mic si firesc dialog.

    Vlad

    RăspundețiȘtergere
  2. Se rezolva si treba asta Amice, ca mie in viata nu prea place sa las "nerezolvate".
    Ma bucura faptul ca ai tarie de caracter si cohoones, este cam greu de gasit in ziua de astazi dar tu ai dat dovada de aceste lucruri, putini oameni sunt ca tine si apreciez asta la tine!
    Respectele mele si jos palaria!
    Ne consultam agendele si ne programam noi si o intalnire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e necesar sa publici commentul acesta pe blog. Ti-l trimit ca pe un mesaj personal. Marius iti doresc ca toata apasarea de pe sufletul tau sa dispara si sa se risipeasca. Am simtit ca desi pari un om increzut si razbunator, acolo in pieptul tau se zbate ceva...
    Sunt mai mult decat un copil impertinent si arogant. Uneori simt cate ceva despre anumiti oameni.
    Ma rog ca durerea sa ti se risipeasca si lucrurile in viata ta, sa se aseze fiecare la locul lui, astfel incat sa te poti bucura de viata si adevaratele ei valori. Nu vad cu ce te-as putea eu vreodata ajuta mai mult decat cu o vorba buna, insa ori de cate ori vei avea nevoie de ea, ti-o voi darui cu prietenie. (Vlad Colceriu)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multi ma judeca la prima vedere si fara sa ma cunoasca, deja sunt obisnuit cu caracterizari prostresti.
    Toata viata mi-a placut sa fiu luat de prost dar am si eu momente cand nu accept asta in ruptul capului si atunci ma aprind si i-au foc si iara nu este bine :))
    Prieteni eu in viata asta n-am (ei ma sapa) insa am amici si m-ar bucura faptul sa stiu ca mai se adauga unul ca tine in "gasca" mea.
    Putin sunt ca tine sa aibe puterea de a recunoaste ceva. ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV