Azi este ziua mea.

   Sa curga sampania sa inceapa petrecerea ca astazi este ziua mea!
 Nu mă mulţumesc cu o zi specială pe an. Cine a hotărât că mă pot simţi fantastic doar când mi se rotunjeşte vârsta? Nu ştiu şi nici nu prea contează. Eu am decretat că ziua de azi e ziua mea!!!

                                                       Incepem cu un "uischi" mic!
 

     Am o agendă , un planner pe calculator, alerte periodice pe telefon. Nici dacă printr-un inexplicabil accident ar dispărea toate acestea nu aş scăpa de sarcinile pe care mi le-am fixat! Pentru simplul motiv că în mintea mea rulează neîncetat un soft pe post de asistent personal.

Aşadar, ce e de făcut? Personal nu vreau să devin un workalcoolic pentru că nu agreez dependenţele de nici un fel. Nu accept nici să trag chiulul de la îndatoririle mele, că apoi o să am nevoie de energizante şi apoi (cine ştie?) de calmante sau de zeama de varza.

                                         Continuam cu un trabuc si un coni al dreq de bun!
 

   Cu siguranţă nu am timp şi nervi pentru o depresie, iar conflictele cognitive nu sunt pe placul meu. Dar vreau ca azi să fiu eu prioritatea de pe agendă voasta. Azi vreau să fiu în prim plan şi îmi voi cere drepturile.

  Azi, şi nu mâine, vreau să mă tratez frumos, să îmi acord atenţie, să surâd, să mă distrez, să strălucesc. Ca un barbat normal si frumos ce sunt, îmi doresc să fie ziua mea, nu a altcuiva. Ziua în care mă simt bine, de-a dreptul specială. Sunt propiul meu şef şi azi îmi dau liber din serviciul grijilor de tot felul, pentru că este o zi festivă. Este ziua mea!

                                                 Sevim un vin rosu rubiniu de vita nobila!   


    Nici măcar nu trebuie să plec de unde mă aflu, să mă stresez cu aranjamente, invitaţii, meniuri etc. Stau la mine acasa , la barul meu unde ma refugiez mai seara de seara (este coltul meu si numai al meu), astazi este si al vostru. Oriunde voi fi, voi primi tot ce viaţa îmi aduce azi în dar. Poate să fie aşa cum vrea ea, imprevizibilă. Oricum eu voi aştepta cu urechile ciulite foşnetul ambalajului în care va decide să îmi livreze cadourile şi mă voi bucura de ce îmi scoate în cale. Nu sunt pretenţios, sunt optimist. Cine m-ar putea opri? Este doar ziua mea!

Şi ştii care e cel mai fain lucru ? În această zi nu îmbătrânesc nici măcar un minut, dimpotrivă. Cireaşa de pe tort este sentimentul meu de împrospătare si de intinerire!
                                                               Stingem cu berisca.


    Nu mă voi simţi egoist de loc pentru că îmi acord o pauză, pentru că mă simt bine, pentru că mă răsfăţ. Pentru că, din când în când, la intervale potrivite, merit să fie şi ziua mea. Şi cine doreşte, e invitat să o serbeze cu mine!

                                                          Si pumem "dopul" cu sampanie.


      Usa mea de la intrare este data de perete si va astept in prag la bar sa curga coniacul pana ne ia dreq si asortat cu whisky-ul imbatranit si femeile tinere ca doar astazi este ziua mea ce pana mea.

Whisky,bere si cu vin, tota viata a fost un chin.

La multi ani mie :P

Va las sa va delectati cu melodia....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV