Vezi si minuneazate

Cata prostie pote zace pe http://www.ciclismamatori.ro/ la comanda Adminului "am43" (dejaba), Moderatorul @davecamp mi-a sters postarea, postare care doare a dreq de rau mai ales ca am rupt o Prietenie cu Viorel de 28 de ani.
Cica se vorbea in topicul "Intalnire CiclismAmatori" de niste adevaraciuni pe care Radu le zice cu MARE patos si cu MARE dreptate si interes, eu l-am sustinut si i-am dat dreptate in toate vorbele spuse si ce credeti lume MARE, mi-a dat "Moderatorul" Avertisment (dar in oglinda cand se uita il vede pe Administrator , am43 (dejaba))
Ma cac pe avertismentul lor, dar mor cu dreptatea in mana si cu caracterul curat si mie imi place porcul, porc si omul, om  NU omul PORC (ca tot este Ignatul) nu mutanti de genul asta!
Va las sa va delectati si voi cum se incalca asa zisul "REGULAMENT" :))
Extas din "Regulament" la ce se refera Viorel (moderatorul lui peste)
"2.2 Nu dati raspunsuri doar pentru a scrie ceva! Daca nu stiti sau nu aveti ce spune, lasati pe altii sa raspunda. Daca va abateti de la firul discutiei, postul dumneavoastra poate fi editat sau chiar sters de catre un moderator sau administrator fara explicatii suplimentare."
Aici a stricat-o rau de tot, in loc sa respecte intocmai propiul regulament (de kkt, zic eu) face pe smeul si imparte "avertismente" si "ban" in stanga si in dreapta la comanda lui "am43" (dejaba) in loc sa fie exemplu sau model vrand sa-i demonstreze "adminului" ca el este echidistant cu toata lumea si in special cu mine, totul se executa la comanda lui "el comandante", ca Viorel nu are coloana vertebrala (de ce zic asta?)
Ce poate face un prieten de 28 de ani?!? Cum se complace si schimba omul dupa interes?!?
Ca isi face service gratis la magazin http://www.bikersteam.ro/ magazinul lui Dragos si Andrei zice ca este al lui ( se lucreaza cu scule rudimentare si cu ciocanul iti rupe bicicleta, cine are de "reparat" ceva il recomand, daca vrea sa aiba o bicicleta descentrata si rupta'n 2 sau o bicicleta de 2 lei), ca are niste "asa-zise" reduceri (isi "repara" bicla gratis) FERITI-VA DE CIOCAN , asta este omul moderator care merje pe interes meschin si calca si pe cadavre ca sa isi atinga scopul de a fi p'apleaca in fata unui mojic ca...
Cum  mah sa fi asa descentrat si sa NU ai si tu coloana ta vertebrala si sa te injosesti in asa hal incat ca fi o carpa in fata tuturor din cauza intereselor meschine? Asta, sa ma bata mama daca o inteleg, dar NU este treaba mea  si manaci ceea ce ti-ai pus in farfurie!!!
Acum eu NU vreau sa postez intr-un frustrat sau in Ecaterina Teodoroiu dar, NU pot intelege cum un baiat de zahar (cum erai), ai devenit acum o acritura de nesuportat, o javra fara scrupule si mai dai si cu bata'n balta si te faci de kko singur (acum il fac si eu pe blogul meu ca nu ia ajuns sa se faca singur)
Ii las in plata Domnului sa se plimbe cu am43 (dejaba) ca eu nu ma regasesc in hasnaua (care a devenit) http://www.ciclismamatori.ro/ si imi vad de biciclismul meu cu alti domni si alta gasca si care merita MULT mai multa atentie si Respect  decat apa de WC am 43 (dejaba) &...


In urma  telefoanelor, mailurilor, YM/PM (care s-au incins in aceste zile) am de adaugat o secificare!
Vreau sa stiti ca sunt varza in sufletul meu se suparare si dezamagire totodata si ma doare al dreq de tare treba asta cu Viorel, dar eu am un caracter vulcanic si NU pot accepta asa ceva nici din parte unui parinte (mama, tata) si de aceia uneori pierd mult in viata, ca la suparare spun vorbe foarte grele dar adevarate si mor cu dreptatea in mana.
In majoritatea vietii, imi place sa fiu luat de prost dar, mai am si eu momente cand NU accept asta si impung ca un berbec sau taur atunci!
Viorel a picat exact intr-un acel moment!



Am scris aici pe my bloog niste ganduri, aste sunt trecatoare (asa am gandit eu in ziua aceia) dar asta nu insemna ca port ura, pe viata, sau ca nu sunt in stare sa trec cu vederea unele lucruri, i-au foc repede, tot asa de repede ma si sting si imi trece!
PS: Asta scrie si aici clar la: "Despre Mine" da multi vad putini "stie" treaba asta!

LE: Astept sa vina si ziua aceia cand va fi dezamadit si el si dat afara de am43 (dejaba) ca majoritatea dintre noi si atunci sa-l vad ce mai zice :)) Cand o majoritate iti spune ca esti beat, te duci si te culci!
Dar TU acum esti gica conta (legat la ochii) si incerci sa te pisi contra vantului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV