Tura Bucuresti Russe

M-am culcat cu gandul la vantul care se peconiza a bate din fata la intoarcere, trebuia sa-mi pregatesc psihicul, nu prea am putut dormi si desi pusesem ceasul sa sune la ora 06:00 la ora 05:30 eram in picioare si horbecaiam prin casa dupa o coffe, cu uldori la ochii ma uit pe net cum va fi "viermea" pe data de 18-04-2010 servind cafelutza iara "viermea" pare a fi promitatoare.
Plec din casa cu moralul ridicat la maxim la ora 07:30 la locul de intalnire parcul Tineretului unde ajung primul ca de obicei, scot din rucsac o ciocolata Twix si o banana si incep sa apara colegi de pedala usor asa cate unu, ne stangem vro 15 CiclistiAmatori si plecam al orele 08:35 sa atacam Bulgaria cu vantul in plina fata.
Pe traseu ma miram si eu de mine (cum am detaliat mai sus treba cu vantul) mergem cu 35-40km/h cam tot drumul pana la Giurgiu (am oprit de vro 2-3 ori pe traseu 5-10 min) hidratari si treburi d'astea :P
Ajungem la Benzinaria Mol Giurgiu unde poposim cca 30 de min in speranta ca totusi vine acel ciclist din Alexandria si isi va misca fundul cu noi catre Russe, stam ca prostii 15 insi dejaba si macar bunul simt sa ne sune sa ne comunice ca el nu mai vine dar... specific noua romanilor este invatatura de minte pe viitor sfertul academic tata.
Atacam Vama Giurgiu unde trecem ca vantul vajjj si ne astepta podul de peste Dunare care este execrabil la inbinari (iti pote intra roata si...) , ajungem in Vama Russe dupa controlul CI patrundem pe teritoriul vecinilor dumul este vai mama lui ca sa nu exprim vulgaritatile si aici, ajungem in City in jurul orelor 12:40 mergem in centu unde ne oprim la un Excenge sa schimbam "valuta" in moneda autohtona dupa care ne indreptam catre o terasa unde servim ceva (de serveala asa) si stam 2-2,5 ore poze, poze, poze,poze peste tot si ne pregatim de plecare catre casa in jurul orei 15:30.
Plecam incetisor asa cu burtile pline si pe drumul prost de la vecinii nostri cu speranta ca vom mai reveni cu multi mai multi CiclistiAmatori data viitoare catinel asa catre Vama Russe unde trecem ca vantul vajjj traversam podul catinel asa si cu atentia sporita dinou, ajungem la noi in Vama Giurgiu , verificare CI si intram in ROMANIA noastra iubita de noi toti, ne oprim in vama sa ne pozam, hidratam si pisam (Paul ne-ar da amenda) dar asa suntem noi RO (ca doar nu vroia sa se verse urina'n sangili nostru) si plecam catre Bucuresti (Capitala Tarii esti Km0 si ora exacta) pana la jumatatea traseului se merge ordonat si compact cu un 30-35 km/h de unde incepe pe rand sa ne ajunga oboseala pe toti si facem opriri mai dese si ne imprastiem pe tot traseul (dar totusi tinem legatura telefonic) dar suntem grupati cate 2-3-4, in apropiere de Comuna Jilava simteam saua in stomac parca nu mai imi statea in cur (aveam curul "termenat") si surpriza avea sa vina pe drumul execrabil in ultimi 15 km, pana la urma in sfarsit ajungem in City la orele 20:00 si eu cu Leontes ne continuam drumul catre o terasa cu mici si bere sa concluzionam tura dupa care ne indreptam catre "casili" noastre unde ajung la ora 21:10 unde ma astepta fii-mea si sotia.
TOTAL: 162 km




Dau 2-3 telefoane la amici (netul nu mergea) ma uit la poze & filmari , fac o baie fierbinte , i-au o aspirina saracului si nani!
Cam asa a fost o tura la Russe unde am socializat si distrat cum nunai noi CiclistiAmatori stim, dar pozele vorbesc de la sine!
PS: Si maine as mai repeta acest traseu.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum putem aerisi caloriferul de fonta???

Am un plic pe ecranul televizorului.

OzonFix OMV